wyglad dnia - kolorowa sukienka i jasny plaszcz


Hej Kochani :) Jak tam Wasze brzuszki po Świętach? Zaokrągliły się? hihi Ewa Chodakowska krzyczy z fejsbooka, że do wakacji już tylko 3 miesiące zostały więc trzeba się wziąść za siebie :) Ja coś tam niby zaczęłam biegać i ćwiczyć ale zapału starczyło mi na tydzień i tyle hehe Teraz jestem lekko przeziębiona a i też intensywnie planuje sobotnie przyjęcie urodzinowe Mai więc ostatnią rzeczą, o której myśle to bieganie :) Swoją drogą czy uwierzycie, że moja Maja kończy za pare dni roczek? To był najpiękniejszy rok mojego życia i cieszę się każdą chwilą! W sobotę pogoda ma być przepiękna także wszystko powinno pójść po mojej myśli :) Przeżywam te piewsze urodziny Mai bardziej niż którekolwiek swoje :D Na pewno będzie baaaardzo różowo :) Ściskam Was mocno i do usłyszenia! M. :* 

P.S. Dziś świętuje urodziny - pierwsze jako mama <3











Zdjęcia - moja Mama :*


Sukienka - Mohito | Płaszcz - Zara | Botki - Wojas | Torebka - Michael Kors | Szal - SH |

9 komentarze:

  1. śliczny materiał ma ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta sukienka, lubię takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę oderwać wzroku od szalika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestawienie idealne i ten płaszcz, rewelacja! to udanych urodzin! :) www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram