Parenting - pierwsze urodziny Mai


Hej Kochani! Za nami totalnie zwariowany weekend, pełen gości, uśmiechów, gaworzenia dzieci, prezentów, zabawy, objadania się i ogólnej radości. Cały weekend świętowaliśmy dzisiejsze pierwsze urodziny Mai i było cudownie! Goście dopisali, było głośno, gwarno i radośnie. Maja była zachwycona odwiedzinami jej małych kuzynek, kuzyna i przyjaciół i bawiła się na całego. Ja byłam przeszczęśliwa widząc jak bardzo cieszy ją obecność innych małych ludzi :) No i byłam oczywiście zachwycona możliwością wystrojenia Mai w piękne sukienki! Nie było czasu na pozowane zdjęcia w ciszy i spokoju więc dziś na blogu wielka zbiorówka tego co udało się uchwycić w biegu podczas przyjęć i wspólnej zabawy! Nie mogę się nacieszyć naszym szczęściem - ależ ja kocham tą moją córkę! Ściskam Was mocno i przesyłam Wam dużo ciepła bo ja dzisiaj cała emanuje radością i szczęściem! Buziaki :* M.















Mam na sobie sukienki z Mohito :) 

8 komentarze:

  1. ale słodka niunia :) pięknotka mała :) dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat dla małej;) wyglądała jak księżniczka, urocza sukienka ! Niech rośnie zdrowo:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała cudownie wygląda,prześliczną ma tą różową sukieneczkę<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram