Wyglad dnia - plaszcz nude i sneakersy New Balance


Witajcie Kochani! Przepraszam za zeszłotygodniową nieobecność ale wybraliśmy się naszą wesołą gromadką do Szczurku na zimowy odpoczynek :) Maja była przeszczęśliwa - chodziliśmy na basen, do bawialni i różnych lokali gdzie mogła szaleć i do woli przyglądać się innym ludziom :) Tak niewiele potrzeba naszej małej Majeczce do szczęścia - ludzie do gapienia się haha :) Najlepsza rozrywka na świecie! A jeśli ci ludzie dodatkowo są małymi dziećmi to już w ogóle radość ze strony Mai wielka jak wygrana w totka! Także moje dziecię tęskni do innych dzieci :) Trzeba będzie zorganizować jakieś towarzystwo małej damie, żeby miała się do kogo godzinami uśmiechać hihi Ech szkoda, że my dorośnie nie jesteśmy tacy beztroscy :) Ściskam Was mocno :*  












Zdjęcia - moja Mama :*

Płaszcz - Zara | Spodnie - Mohito | Bluzka - sklep odzieżowy "Lily" Kłobuck, ul. 3 Maja 12 | Torebka - Michael Kors | Szal - Reserved |

8 komentarze:

  1. płaszczyk fajny, cała stylizacja w dość stonowanych barwach, ale nie nudna. tak czy siak, głównego uroku całości dodają słuchawki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona gama kolorystyczna, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne masz balansiki! ♥ i płaszcz cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. totalnie mój styl, wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram