Parenting -Moje (nie)idealne dziecko


Wiadomo, że każda mama kocha swoje dziecię najbardziej w świecie. Dla mamy jej dziecko jest idealne ale sama przed sobą potrafi przyznać, że czasem takie idealne nie jest. Sama może zaobserwować, że córka dziwnie śmiesznie marszczy brwi, że jej uszy nie są identyczne, że jak się uśmiecha to wygląda jak mały chińczyk skośnooki człowieczek, że córka podobna do taty jak dwie krople wody a nic a nic do mamy niepodobna, że nie śpi jak wzorowe książkowe dziecko w tym wieku, że nie umie się nauczyć pić wody z jakiegokolwiek naczynia i że w wieku 11 miesięcy nie ma ani jednego zęba a inne dzieci to mają już po 6-7! Mama to wszystko widzi i akceptuje i kocha dziecię swe ze wszystkimi tymi przypadłościami cechami.  Ale oczywiście mama nie lubi słuchać jak inni o tych cechach opowiadają i w głębi duszy, zaprzecza wszystkim tym rzeczom i wymyśla sobie różne podłości drobne złośliwości pod adresem tego kogoś, kto o jej idealnym dziecku opowiada takie rzeczy haha :) Oczywiście mnie to w ogóle nie dotyczy, piszę o tym bo słyszałam, że tak własnie mają inne mamy hahahah :) Także może i moje dziecko idealne nie jest ale jak by to ładnie powiedzieć, mind your own bussiness Tobie nic do tego i masz Je chwalić i się uśmiechać pięknie hahaha :)) Ściskam mocno :* M.












Tunika i legginsy - kupione w TK Maxx | Body - Petit Bateru | Spinka - H&M |

9 komentarze:

  1. Świetnie mała się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia Twoja i Nasza Maja jest idealna. Najpiękniejsza i najrozkoszniejsza dziewczynka w rodzinie!!! Z radością obserwuje jak rośnie i sobie radzi w naszym świecie. Wpraszam się na kawe i czekam na lato jak przyjedziecie do mnie. Buziaki cmok, cmok

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza. Moja córka skończy za kilka dni rok. Ząbki zaczęły wychodzić późno bo między 10-11 miesiącem i teraz ma już 4 widoczne, także spokojnie, przyjdzie na to czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudowne zdjęcia! Mała jest urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie :) moja córka jest idealna w swojej niezdolności.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kupować ciuszki dla mojej córki w Tk Maxxx - tyle perełek tam można znaleźć, ale Ciiii.... nie chwalmy bo nam wykupią! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram