Wyglad dnia - wielki czarno-bialy szal

Witajcie Kochani! Jestem fanką takich wielkich, mięsistych szali! Ten jest najgrubszy w mojej kolekcji i na zimne dni jest po prostu idealny:) Dzięki niemu niestraszna mi żadna pogoda i nawet w mroźne dni mogę wybrać się w cieńszym płaszczu bo szal wystarczająco mnie ogrzeje :) Maja skończyła właśnie 10 miesięcy i już powoli zaczynam planować jej przyjęcie urodzinowe! Będzie różowooooooooooooooo! Miłego dnia Kochani i do usłyszenia! M. :*











Zdjęcia - Moja mama :* 

Płaszcz - REserved | Kozaki - Simple CP | Szal - New Yorker  | Torebka - Michel Kors |

8 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ten look, a szal jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotka! <3
    I kochana Częstochowa :D ale mnie już dawno nie było..chyba miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. klasyka z pomysłem :) bardzo przyjemny look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie szale, ale najbardziej zachwyca mnie płaszcz i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasycznie i elegancko,szal robi efekt

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię szale wszelkiej maści zwłaszcza z http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/akcesoria/szale.html#1 . Szczególnie szerokie bo zawsze można go użyć do otulenia się nim jak jest zimno. Szaliki dla mnie są wielofunkcyjne po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram