wyglad dnia - biale spodnie i bluzka we wzory


Hej Kochani! Dziś domowy post na luzie :) Czas mija mi tak szybko, że czasem nie wiem jaki jest dzień tygodnia! Pracuje intensywnie nad nowym projektem i mój dzień dzieli się na dwie części - czas spędzony z Mają i czas spędzony przy komputerze! Czyli po prostu współczesne życie :) Pozdrawiam Was wszystkich gorąco i zabieram się dalej do moich zajęć :) Buziaki Megan :*








Zdjęcia - moja Mama :*

Bluzka - sklep odzieżowy "Lily" Kłobuck, ul. 3 Maja 12 | Spodnie - Zara |

17 komentarze:

  1. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba:) zapraszam do mnie http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna ta bluzeczka, to że ma wzory to raz, ale najbardziej podoba mi się to serduszko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz! przede wszystkim bluzka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Białe spodnie w połączeniu z tym swetrem- super.

    PS. Bardzo jestem ciekawa do kogo Maja bardziej podobna. Może jakiś post z Waszymi (lub choć Twoimi) zdjęciami z dzieciństwa? Żeby mieć porównanie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja to caly tata, zwłaszcza jak sie uśmiecha!

      Usuń
  6. Super zdjęcia, jak i cały blog. Chętnie opublikujemy Twojego bloga w katalogu www.justfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. masz fajny tron ;) a najlepsza jest pozytywna energia którą widać na fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka jest bardzo ładna, no i świetnie wygląda do białych spodni! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudownie! Uwielbiam takie zestawienia :)!
    Zapraszam też do mnie, dopiero zaczynam, więc potrzebuję wsparcia
    http://mariatruewoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka świetna! Sceptycznie zwykle podchodziłam do białych spodni, ale tutaj wygląda to stylowo i z klasą. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram