Witajcie! Zima w tym roku jest taka skromna, że to jest jedyna sesja, którą udało mi się zrobić z większą ilością śniegu na ziemi! Kozaki za kolano to moje najbardziej ulubione buty tej zimy i tym razem idealnie komponują się ze spódnicą, która w rzeczywistości wygląda dużo ciekawiej niż na zdjęciach :) Albo może mi się tylko tak wydaje bo po prostu bardzo mi się podoba to połączenie! Cieszę się, że zima się kończy - mam straszne deficyty energii słonecznej i potrzebuje już ciepełka - poproszę 20C w przyszłym tygodniu! 







Zdjęcia - moja Mama :*

Spódnica - Sklep Trik w Olkuszu | Kurtka - Ohlala w Częstochowie | Kozaki - Simple CP | Szalik - Zara Men |Torebka - Michael Kors | Czapka - NoName |

9 komentarze:

  1. lubię takie mięsiste szale :) i zima piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz, kurtka jest śliczna :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wspaniale!!! Masz cudowny styl i wrodzoną klasę kochana!
    Super
    ♥️
    Wielkie pozdrowienia:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram