Wyglad dnia - sukienka w koty



Witam Was Kochani w 2015 roku! Mam nadzieję, że bawiliście się świetnie w Sylwestra :) My byliśmy na imprezie z przyjaciółmi i było na prawdę bardzo miło. Zważywszy na fakt iż była to za razem nasza pierwsza i ostatnia impreza w minionym roku to powinnam powiedzieć, że było zajebiście hihi No ale wracając do teraźniejszości, dziś na blogu urocza sukienka w koty, która jest obecnie najczęściej przeze mnie noszoną sukienką! Ten kołnierzyk i te koty totalnie mnie zauroczyły - świetnie się czuje mając je na sobie! A baloniki to takie noworoczne akcesorium - pamiątka z sylwestra :D Ściskam Was mocno :* M. 














Zdjęcia - Kris

Płaszcz - Zara | Kozaki - Simple CP | Sukienka - Mohito | Kołnierz - Reserved | Bransoletki - prezent | 


7 komentarze:

  1. Piękny look, obłędny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi się marzy ta sukienka, jest obłędna!! I płaszczyk masz idealny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja, nie dziwię się, że to ulubiona twoja sukienka. Jest świetna
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  4. Super look, bardzo podoba mi sie twój płaszcz

    Zapraszam do mnie www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o nowym trendzie wśród facetów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wyglądasz. natknęłam się tu na Ciebie przypadkiem i jakaż miła niespodzianka;-)
    Muszę powiedzieć, że masz kilka rzeczy, które mi się bardzo podobają: róż na płaszczu, ciekawy deseń kiecki, pomysłowa sesja, biały kołnierzyk.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram