Parenting - nasze zycie kiedys




Zadziwiające jest to, jak szybko zaczęłam zadawać sobie pytanie "Jak w ogóle wyglądało moje życie zanim urodziłam dziecko?". Przed urodzeniem Mai miałam fajne i ciekawe życie - praca, spędzanie czasu z K, blog, zakupy, prowadzenie domu, spotkania ze znajomymi, kino, wyjazdy we dwoje, joga, gotowanie i beztroskie wakacje. Wypad na weekend do Warszawy? Czemu nie? Spacer po alejach późną porą na plotki? Przecież przy okazji spalę to ciasto co wcięłam na kolację! Spontaniczny wypad na koncert? Genialnie, może spotkam tego mega przystojnego perkusistę gwiazdę wieczoru! Zakupy nocą w Tesco? Super, nie będzie dużo ludzi! Imprezowanie do rana? No wiadomo, taniec to w sumie ćwiczenia! A teraz? Nawet nie pytajcie hihi Owszem wychodzimy z domu, spotykamy się ze znajomymi, wychodzimy do kina i na kolacje, ba byliśmy nawet na koncercie Michaela Buble w Krakowie i na Sylwestrze! W trakcie wszystkich tych wyjść i tak w głowie cały czas wspominam sobie dzień z Majeczką, kiedy się uśmiechała, co jej się podobało a co nie. Przeglądam od czasu do czasu zdjęcia w telefonie i zastanawiam się czy śpi sobie spokojnie pod czujnym okiem babci :) No i staram się powstrzymywać by cały czas nie opowiadać naszym przyjaciołom o Mai, bo wiem, że wszelakie osiągnięcia dnia mojego dziecka dla innych nie są aż tak ważne i imponujące Screw them! hihi Każdego dnia ciągle zastanawiam się, co tak na prawdę robiliśmy z naszym czasem jak nie było na świecie Majeczki :) Pewnie po prostu na nią czekaliśmy :) Ściskam Was mocno :* M.












Bluza i buty - F&F | Rajstopy, spinki - H&M | Szorty - | 

7 komentarze:

  1. Sama mam rocznego synka i też nie potrafię sobie wyobrazić życia bez niego..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie słowa mogła napisać tylko prawdziwie kochająca mama. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja córeczka jest przepiękna, a do tego... jaka stylowa ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram