Modowe podsumowanie 2014 roku!


Witajcie Kochani!

Na początku chciałabym życzyć Wam wszystkiego najpiękniejszego w 2015 roku! Aby nowy rok przyniósł Wam zdrowie, szczęście i spełnienie marzeń!

Rok 2014 był dla mnie najpiękniejszym w życiu za sprawą narodzin mojej kochanej córki Mai. Ciąża była dla mnie cudownym okresem, czułam się świetnie i ubieranie się w tym okresie sprawiało mi ogromną przyjemność! Po narodzinach Mai, wzięłam sobie parę miesięcy urlopu od blogowania i wróciłam do Was z nową figurą i nowymi pomysłami na siebie :) W 2015 roku mam nadzieję, że nie zabraknie mi motywacji i samozaparcia by kontynuować blogowanie choć muszę przyznać, że są momenty kiedy myślę o zarzuceniu bloga. Daje mi on dużo przyjemności ale czytelników odwiedza go niezbyt dużo a wiadomo, że pisanie do samej siebie nie jest zbytnio motywujące. No ale nie poddaje się jeszcze i mam nadzieje, że Ci z Was, którzy lubią mnie odwiedzać, będą robić to nadal! Także zapraszam Was na modowe podsumowanie roku a w kolejnym poście, po stylizacji, pojawi się podsuwanie roku z mojego Instagramu! Ściskam Was mocno i do zobaczenia! M. :* 






9 komentarze:

  1. SUPER POST!

    I wzajemnie Madziu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kochana życzę Ci Wszystkiego Najlepszego w roku 2015. Zdrówka Tobie i całej rodzince bo to jest najważniejsze w życiu :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zestawy :) każdy inny i piekny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero jak je wszystkie zestawiłam razem to zobaczyłam jak dużo się u mnie w minionym roku zadziało :)

      Usuń
  4. Ja widać po komentarzach, jednak ktoś go odwiedza :) Jak wrócisz i będziesz pisać systematycznie czytelnicy powrócą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rowniez zycze wszystkiego co najlepsze w nowym roku!:* Zdjecie ze stylizacjami mega:) /mellpay

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje. Mam już pomysły co dodać do szafy na madamsale:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądałaś w zeszłym roku :) wszystkiego najepszego w obecnym! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram