Megan Insta-mix vol.2. - podsumowanie 2014 roku

Ach co to był za rok! Dla mnie najbardziej wyjątkowy w życiu za sprawą narodzin mojej ukochanej córki Mai :) Każdy kolejny dzień od jej narodzin jest piękniejszy od poprzedniego i przynosi masę niespodzianek! Ci co śledzą mojego Instagrama wiedzą jaki z niej Słodziak <3 Z powodu ciąży a potem narodzin Małej, dalekie podróże musiały odejść na dalszy plan i wybraliśmy się na urlop najpierw w góry a potem nad polskie morze. Codzienne poranne spacery po plaży z Małą w chuście sprawiały mi ogromną radość i naładowały moje baterie na nadchodzące zimowe miesiące! Chustowanie jest the best! Kolejnym niezapomnianym okresem był oczywiście grudzień i Święta Bożego Narodzenia! Zawsze lubiłam ten czas ale Święta z dzieckiem to zupełnie inna para kaloszy! Przeżywa się je dużo radośniej i dużo intensywniej! Świat oczami małego dziecka jest bardzo kolorowy i radosny! Zapraszam Was na małe podsumowanie roku z mojego Instagramu i dziękuje, że byliście ze mną w minionym roku i mam nadzieje, że nadal będziecie mi towarzyszyć w 2015 roku :) Ściskam M. :*

Styczeń 2014
1.4.5.6.7. Selfies - wiadomo :D 2. Sushi na nowy rok :) 3.8. Rozpoczęłam nową serię zdjęć - Brzuch dziś wcina ... :)


Luty 2014
1. 3. Brzuch dziś wcina owoce :) 2. Złożyliśmy łóżeczko dla Mai :) 4. Wizyta w Warszawie :) 5. Walentynki :)


Marzec 2014
1. Brzuszkowa sesja zdjęciowa :) 2. Bufet ma moim Baby shower :) 3. Brzuch wcina domowe tiramisu :) 4. Podwodne zdjęcia na basenie :) 5. Kwiaty od męża to zawsze wielka przyjemność :)


Kwiecień 2014
1. Ulubiona ciążowa sukienka 2. Jedne z ostatnich ciążowych zakupów wieczorową porą 3. Brzuch wcina deser z owocami. 4. Kolejna sesja brzuszkowa. 5. 6. Prezent urodzinowy plus tort. 7. Brzuch w koronkach. 8. Witaj na świecie moja córeczko :)


Maj 2014
1. Piękne kwiaty do wazonu! 2. Zdrowa dieta męża to podstawa ihihi 3. Wiadomo co przyda się młodej mamie najbardziej - szpilki :D 4. Powrót do figury zaliczony :)


Czerwiec 2014
1. Lato w pełni! 2. Sesja noworodkowa w ramkach. 3. Pierwsze wyjście wieczorem ze znajomymi :) 4. Bardzo miłe prezenty. 5. Najpiękniejsze oczy świata :)


Lipiec 2014
1. Robimy sesje:) 2. Zakupy. 3. Spacer po parku. 4. Czytamy od małego :) 5. Cięte kwiaty to zawsze miły akcent :) 6. Selfie na luzie :) 7. Sesyjka :) 8. Eko zakupy :)


Sierpień 2014
Wszystkie zdjęcia zrobione podczas wypadu w góry :) Pierwsze i zarazem bardzo miłe mini wakacje z Mają :)


Wrzesień 2014
1-8. Wakacje nad polskim morzem :) Cudowny czas, spacery z Mają w chuście, plaża, dużo słońca, totalny relaks :) 9. Tort na Chrzcinach Mai, 10. Dekoracja w domu z okazji Chrzcin. 11. Selfie z Mają podczas przyjęcia :) 12. Mini kolekcja bucików Mai :)


Październik 2014
1. Mój skarbek kochany, zawsze roześmiany :) 2. Robimy eko słoiczki dla Mai. 3. Słodki czeko-telegram :) 4. Jesień 5. Akcesoria na dziś :) 6. Majeczka gotowa na chłód :) 7. Październik misiącem walki z rakiem. 8. Słodkości.


Listopad 2014
1. Pierwsze szaleństwo w liściach. 2. Moje Szczęście :) 3. Niezapomniany koncert Michaela Buble w Krakowie! 4. Ten t-shirt. 5. Pastele rządzą. 6. Selfie w aucie. Bo tak. lol ;) 7. Święto Dziękczynienia. 8. Codzienność.


Grudzień 2014
1. Razem <3 2.4.  Pozowanie w lustrze poziom Master hihi 3. Kozaki do nieba. 5. Pszczółka Maja :) 6. Reorganizacja w szafie. 7. Mikołaj ho ho ho 8. Prezenty dla mamusi ;)


1. Sesyjka Mikołajkowa :) 2. Świąteczny manikiur. 3. Świąteczne kakałko :) 4. Nasza choinka. 5. Kule świetlne są magiczne! 6. Świąteczne selfie :) 7. Maja w Wigilię :) 8. Najpiękniejsza choinka jest zawsze w moim rodzinnym domu :) 9. Emu i koronki to fajna para :) 10.11.12. Sylwester 2014!


KONIEC! <3

5 komentarze:

  1. Super post!
    A córeczka ANIOŁEK <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, z wielką chęcią przeszłam przez ten Twój rok :)! No i gratuluję tak szybkiego powrotu do swojej figury po ciąży !
    Zapraszam do siebie na stylizację z kozakami nad kolano z second hand:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w 2015 roku kochana dla Ciebie i całej twojej rodzinki - Maja to istny słodziak :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna córeczka, faktycznie oczy ma zjawiskowe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Maja jest prześliczna,nie mogę oderwać od niej wzroku! Zdecydowanie rozkwitłaś w tym minionym roku! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram