Zrob to sam - jak efektownie zapakowac swiateczne prezenty


Witajcie Kochani! Dziś post z rodzaju "Zrób to sam" czy też DIY jak ktoś woli z angielskiego :) Od zawsze lubiłam ozdabiać i dekorować i kocham okres świąteczny między innymi za to, że mogę poszaleć i ubrać choinki, udekorować dom i ozdobnie popakować prezenty! Gdybym mieszkała w USA to zapewne założyłabym firmę zajmującą się szeroko pojętym dekorowaniem! Tymczasem musi mi wystarczyć pakowanie i ozdabianie rzeczy na własny użytek i dziś własnie chciałabym Wam przedstawić parę pomysłów na pięknie zapakowane prezenty świąteczne! Do zapakowania użyłam szarego papieru oraz papieru do drukarek :) Do ozdób użyłam wszystko to co mi przyszło do głowy a było w domu hihi - gumki recepturki, sznurki, ozdoby choinkowe, naklejki z literkami, farbki i wstążki. Wy tez możecie wyszperać z szafek wszystko to co Wam się podoba łącznie z małymi bombkami, przyprawami (laski cynamonu, gwiazdki anyżu), kredkami, słodyczami, spinaczami, suszonymi kwiatami, guzikami, szyszkami, skrawkami materiałów i w zasadzie wszystkim co da się przywiązać lub przykleić do prezentu! Puśćcie wodze fantazji i pobawcie się trochę bo pięknie zapakowany prezent cieszy podwójnie! Ściskam Was mocno! M. :* 
















Szary papier i białe kartki, farby - sklep papierniczy | Etykietki, sznurki, naklejki - Empik | Ozdoby choinkowe - OBI | Lizak - Super Pharm |  Kule - Pepko |

14 komentarze:

  1. WSPANIAŁE POMYSŁY NA ZAPAKOWANIE PREZENTÓW!

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam pewna, że to zdjęcia "inspiracje" :O pięknie Ci to wyszło! Gumki i farbki zdecydowanie mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Najbardziej podoba mi się wersja z kolorowymi sznurkami i ostatnia. Ja dzisiaj zabieram się za pakowanie i jutro dodam kilka zdjęć jak mi to wyszło, na mój blog. ;)
    Pozdrawiam całą rodzinkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa notka;)
    zapraszam: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne propozycje Madziu, coś podkradnę! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zupełnie nie mam nic przeciwko!

      Usuń
  6. Jak pięknie wszystko zapakowane- super!


    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/12/160.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj pięknie to wygląda! U nas niestety raczej zawsze prezenty daje się w świątecznych torebkach po prostu ;) Idziemy na łatwiznę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie :) ja będę chyba jutro pakowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram