wygląd dnia - szarosci na luzie


Hej Kochani! Nieważne, że mam opóźnienie dwu miesięczne w umieszczaniu stylizacji hihi Kto by się przejmował? Przepraszam Was za przerwę w blogowaniu, trochę się zatraciłam w byciu mamą i żyłam więcej w realnym świecie niż w wirtualnym ;) Majeczka mnie tak zachwyca, że nie mogę przestać cieszyć się jej postępami i tym jak się wspaniale rozwija :) Także uśmiecham się od ucha do ucha przez cały dzień i na pewno kwalifikuje się do Księgi Rekordów Guinessa w kategorii ilości całusów na dobę danych córce :) A na blogu dziś stylówka z wczesnej jesieni :) Wakacyjnie i na luzie w ukochanych szarościach :) Kolejna niby letnia niby jesienna stylówka jeszcze w tym tygodniu! Stay tuned! Buziaki M. :*








Zdjęcia - Kris 

Spodnie i bluzka - Mohito | Sweter - Bershka | Balerinki - Centro | Bransoletka - Mohito | Torebka - Parfois |

12 komentarze:

  1. Bardzo fajny look, miło popatrzeć na fotki, kiedy było ciepło... A skąd saszetka na biodra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka jest z Parfois ale niestety już dawno się wyprzedała!

      Usuń
  2. Podoba mi się to połączenie :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  3. czytajac posta i ogladac zdjecia juz tesknie za latem :(

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja :) ale cieplutko musiało być a teraz już tylko na śnieg czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz. Super spodnie i bluzeczka, a torebka jest genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz !:)
    Uwielbiam dresy - Twoje są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za typowymi dresami nie przepadam ale te takie trochę bardziej jak spodnie uwielbiam!

      Usuń
  7. naprawdę bardzo ładnie wyglądasz kochana . Macierzyństwo ci służy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, też tak uważam! W życiu nie byłam szczęśliwsza!

      Usuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram