Wygląd dnia - sweter we wzory - druga odsłona


Witajcie Kochani! Odkąd kupiłam ten sweter jest to swetrowy nr jeden w mojej szafie :) Jest tak ciepły i miły w dotyku, że nie sposób sobie odmówić noszenia go jak najczęściej! Tak jak poprzednio pisałam, mam lekkie opóźnienie w postach stąd szpilki na nogach :D Zdjęcia były zrobione we wrześniu gdy pogoda była jeszcze bardzo przyjemna :D Następne posty będą już raczej jesienno - zimowe no i oczywiście sesje domowe bo już nie te lata by na golasa po dworze biegać i zdjęcia robić hih Ściskam Wam mocno :* M. 











Zdjęcia - Kris

Spodnie i bluzka - Mohito | Sweter - Bershka | Szpilki - Sklep Twoja Para w Częstochowie | Torebka - Parfois  | Bransoletka - Mohito |

10 komentarze:

  1. Piękny sweter:) kupiłam niedawno bardzo podobny za jedyną 1zl ;) pozdrawiam swietnie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO FAJNA STYLIZACJA.
    LUBIĘ TAKIE POŁĄCZENIA I FASONY.
    SUPER LOOK.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super piekny sweterek!!! Uwielbiam takie poloczenie!
    Spojrz na nowy serwis internetowy, na ktorym zaprojektujesz sobie idealna sukieke szyta na miare!!
    http://ladylab.eu/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała stylizacja jest fajna:) Sweter cudowny:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny sweterek, uwielbiam takie wzory. Zaimponowała mi bransoletka, jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne masz te szpilki:) Przydałyby mi się buty w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram