Wyglad dnia - cala na bezowo


Witajcie Kochani! Gdybyście wiedzieli jak długo szukałam takiego jasnego płaszcza to byście nie uwierzyli! Z moją figurą klepsydry znalezienie płaszcza jest na prawdę trudne, bo większość płaszczy teraz jest takich kubełkowych, które totalnie nie pasują do mojej figury! Ogólnie to powinnam nosić tylko płaszcze wiązane w pasie, no ale o takie też trudno! Poza tym takie proste w kroju, jak na zdjęciach, najbardziej mi się podobają  :) Więc jak widzicie płaszczowe dylematy są u mnie na porządku dziennym haha :)  OSA nie była by ze mnie zadowolona ale jestem w stanie zaryzykować hihi No nic zostawiam Was ze zdjęciami a sama uciekam na mam nadzieje ostatnie zakupy prezentowe w tym roku! Lista już jest prawie cała odhaczona :D Ściskam Was mocno :* M. 











Płaszcz - Zara | Sweter - Bershka | Pants - Zara | Sneakers - Simple CP | Bag - Michael Kors | 

12 komentarze:

  1. Piękny ten płaszcz, świetnie wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny zestaw :) bardzo podoba mi się torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszcz i torba - bomba :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. Jak taka śnieżynka, w sam raz w świąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super płaszcz, torebka również bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny płaszcz! Dawno nie byłam w Zarze. Muszę tam koniecznie zajrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Beż i klasyka Ci bardzo pasują kochana! :-) <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram