wyglad dnia - krata plus skóra




Dziś zestaw nieco odważniejszy od wszystkiego co ostatnio prezentowałam na blogu ale czasem trzeba się pokazać z tej bardziej kobiecej, drapieżnej strony :) Dla mnie takie właśnie ubrania są bliskie sercu aczkolwiek rzadko mam okazję w takowe wskakiwać :) Odkąd zostaliśmy rodzicami dużo rzadziej wychodzimy na wszelakie imprezy, stąd też mój codzienny strój jest jednak trochę bardziej casualowy :)  Na wszystko jest czas i miejsce w życiu :) Tak właśnie powinno być :) Ściskam Was mocno, M. :* 












zdjęcia - moja Mama :*

Koszula i spódnica - sklep odzieżowy "Lily" Kłobuck, ul. 3 Maja 12 | Botki - Simple | 

16 komentarze:

  1. Kochana wspaniałe połączenie! Masz boską figurę!
    A kraty i kratki wymiatają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz. Sama chętnie bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kratka jest super :) pasuje ci ten motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy połączenie kraty i skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny zestaw:) zawsze podziwiam takie spódnicę bo sama nie mam do nich figury:( cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny zestaw , bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba! Jedyne co bym ewentualnie zmieniła to Twoją fryzurę - sprawdziłby się jakiś finezyjny koczek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódnica!

    http://monikaastepien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalna ta koszula, i super to wygląda :)

    http://roksanagoral.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram