wyglad dnia - spacer po Gdansku


Podczas naszych wakacji spędzonych nad morzem jeden dzień spędziliśmy w trójmieście. Poranek i do południa spacerowaliśmy po Sopocie po czym na drugą połowę dnia przenieśliśmy się do magicznego Gdańska. Byłam w tym mieście jako nastolatka i miałam jakieś tam wspomnienia ale nie pokryły się one prawie w ogóle z obecnym wyglądem miasta! Muszę powiedzieć, że Gdańsk jest po prostu piękny! Te cudowne kamienice, wybrzeże, statki, oryginalne restauracje, magiczne bramy, handlarze bursztynem - wszytko to powoduje, że na prawdę nie chce się z Gdańska wyjeżdżać! Spędziliśmy bardzo miło czas przechadzając się, robiąc zdjęcia, odpoczywając i jedząc pyszności :) Szkoda, że mieliśmy tylko jedno popołudnie ale na pewno wrócimy do Gdańska po więcej wrażeń! Miłego oglądania zdjęć, ściskam Was mocno :* M. 















Zdjęcia - Kris i ja :)

Swetry - Bershka | Spodnie - Zara | Buty - Simple CP | Bransoletka - Mohito |

11 komentarze:

  1. Fajnie wyglądasz, na luzie. Gdańsk tez kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie musze nic czytac i wiem ,ze to moj kochany Gdańsk , tam sie wychowalam ;) swietny kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oba swetry bardzo mi się podobają ;) i bardzo mi się podoba wersja 'sweter na sweter' ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna, bardzo w moim stylu stylizacja :)
    ja dziś w sh kupiłam kardigan, musiałam go jednak troszkę skrócić

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, kardigan jest nieziemski! "robi" cala stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten sweterek na wierzchu ! I w tle mój ukochany Gdańsk ahh..

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny sweter i prześliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Gdańsk, byłam w zeszłym roku jak i dwa lata temu i bardzo miło wspominam tę wycieczkę :). Bardzo ładny spacerowy zestaw, sweterek dodaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja w pięknym plenerze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram