Wyglad dnia - sukienka na tle muralu



W sierpniu w jednej z bram w Częstochowie został oddany mural stworzony przez Jacka Sztukę. Jak to zwykle ze sztuką bywa jednym się podoba a innym nie - ja należę do tych pierwszych! Uwielbiam takie inicjatywy - lubię gdy moje ukochane miasto zmienia się na lepsze! Jeśli chcecie poczytać więcej o muralu lub zobaczyć więcej zdjęć - odsyłam Was tutaj. Nie mogę się doczekać następnych murali, które w najbliższych latach mają powstać w naszym mieście! Ściskam Was mocno :* M. 









zdjęcia - moja mama :*

Sukienka - Mohito | Szandały - Deezee.pl | Torebka - Michael Kors | Naszyjnik - H&M | 

11 komentarze:

  1. świetna stylizacja :)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam tego typu inicjatywy :)
    Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie murale w wielu miejscach fajnie wyglądają ozdabiając nudne ściany, a do tego są świetnym tłem do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. wybór tła jest po prostu trafiony w dziesiątkę! Cudowna sesja

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka i śliczny naszyjnik. :) Fajna miejscówka na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka!
    widać, że świetnie się czujesz w takim kroju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja kocham murale!! Zwłaszcza takie z przekazem! ;)
    Pięknie MAdziu wyglądasz, cudowna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sukienka !
    Świetna miejscówka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram