wyglad dnia - pozegnanie lata


No i stało się! Lato się skończyło! Słonko owszem grzeje ale mino to temperatura powoduje na skórze gęsią skórkę :( Czy tylko mnie się tak wydaje, że te 4 najcieplejsze miesiące w roku mijają dwa razy szybciej niż te pozostałe? Ja jeszcze nie zdążyłam nacieszyć się czytaniem na tarasie, spacerami o zachodzie słońca, piciem zimnej lemoniady i rozkoszowaniem się lodami ryżowymi. a tu już niedługo trzeba będzie palić w kominku! Maja nie zdążyła założyć wszystkich pięknych, malutkich sukieneczek, które czekają na swoją kolej w szafie (rośnie mała modnisia-strojnisia hihi) a już trzeba zakładać ciepłe dresy! Dzisiejszym postem żegnam się z latem i próbuje optymistycznie patrzeć w przyszłość na nadchodzącą piękną, złota jesień :) Podczas zdjęć woda w basenie była lodowata, przypominała mi bezlitośnie o nadchodzącej zmianie pory roku! Ściskam Was mocno :* M.  









Zdjęcia - Kris

Sukienka - Mohito | Płaszcz - Allegro | Sandałki - deezee.pl | Bransoletka - Mohito |

10 komentarze:

  1. O to jak była woda lodowana, to ja bym tam nóg nie moczyła ;))) hi, hi Ale zdjęcia wyszły fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny płaszczyk i cudowna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bransoletka to mi towarzyszy wszędzie od jakiś dwóch tygodni - obsesja! :)

      Usuń
  3. mimo lodowatej wody wyglądasz świetnie!
    xx
    zapraszam: http://girl-in-the-mask.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super płaszczyk. Fajne miejsce do zrobienia zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam nadzieję, że jesień będzie piękna, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNIE!! MAGICZNE POŻEGNANIE LATA!!
    Pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram