wyglad dnia - na luzie na sopockim molo


Hej Kochani! Odkąd tyko mam bloga marzyła mi się sesja na tych urokliwych białych ławkach na sopockim molo :) W tym roku udało mi się wreszcie zrealizować to małe marzenie więc dziś uśmiecham się do Was na zdjęciach od ucha do ucha :D Będzie jeszcze jeden post ze zdjęciami z tego magicznego miejsca, bo w jednym poście nie sposób zawszeć wszystkich zdjęć, które zrobiliśmy! W tym roku nasze piękne polskie wybrzeże nas rozpieściło - pogoda nam dopisała, mogliśmy godzinami spacerować po plaży w pięknym słońcu! Wielka szkoda, że nasz urlop się już skończył ale już czas na powrót do rzeczywistości! Ściskam Was mocno i życzę udanego tygodnia! Buziaki :* M. 












Zdjęcia - Kris <3

Spodnie - Zara | Top - Mohito | Bransoletka - Mohito | Trampki - Simple CP | Okulary - Guess |

10 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz
    zazdroszczę takiego odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
  2. przepieknie wygladasz *.* i super bluzeczka
    obserwujemy? ---> http://fineklass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam w zeszłym roku zaliczyłam fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja. Nie dość, że ładnie wygląda to jeszcze pewnie jest wygodna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super luzacki post :) I jeszcze w takim pięknym miejscu - kocham Sopot !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, a ze stylizacji najlepsza bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, luźna stylizacja :) Zdjęciaaaa są przepiękne :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram