wyglad dnia - kremowa sukienka ze wstawkami



Hej Kochani :* Dziś mam na sobie sukienkę, którą planuję założyć na chrzciny Mai i z takim właśnie założeniem ją kupiłam :) Jak ją tylko zobaczyłam na wieszaku to wiedziałam, że będzie się idealnie nadawać na tą uroczystość - jest prosta i elegancka. Mam zamiar dobrać do niej jakąś oryginalną ozdobę do włosów i prosty płaszczyk - z resztą na pewno na blogu pojawi się moja stylizacja z tego ważnego dla naszej rodziny dnia! Dzisiaj sukienka w odsłonie letniej, ze złotymi dodatkami i z odrobiną koloru. Ja czułam się w niej świetnie :)) Ściskam Was mocno :* M. 













zdjęcia - moja mama :*

Sukienka - Zara | Buty - Bagatt | Bransoletki - ByDziubeka | Torebka - Vintage 

14 komentarze:

  1. Świetny wybór. Piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka ma niesamowity krój. Taki prosty ale w naszych butikach trudno dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sukienka, gustowna i elegancka

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się takie proste sukienki, zdecydowanie brakuje mi takich w szafie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się takie proste sukienki i stwierdzam,że zdecydowanie za mała mam takich w swojej szafie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza ta sukienka, na chrzciny będzie idealna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest śliczna ale mnie urzekły buty. Piękne <3

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby prosta sukienka, ale jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziwne masz brwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co komu wydaje się dziwne :) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. IDEALNIE!! PIEKNA SUKIENKA, BUTY I TOREBECZKA
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram