wyglad dnia - asymetryczna spodnica



Witajcie Kochani! Spódnicę z dzisiejszych zdjęć zobaczyłam po raz pierwszy przeglądając lookbook Simple CP jakieś 3 miesiące temu. Przez większość lata w ogóle o niej nie myślałam i potem wróciłam do sklepu online w połowie sierpnia by zobaczyć, że została już ona przyjemnie przeceniona więc udałam się do stacjonarnego sklepu i na moje szczęście czekała tam na mnie w idealnym dla mnie rozmiarze:) Przypadek? I don't think so :))) hihi :) Żeby nie przedobrzyć dobrałam do niej najprostszy t-shirt z możliwych i te szalone buty, które, jak dla mnie, są wisienką na torcie :) Ściskam Was mocno :* M. 









Zdjęcia- moja mama :*

Spódnica - Simple CP | T-shirt - Cubus | Szpilki - deezee.pl | Bransoeltki - Apart, Sklep Rubin i pamiątki z wakacji | 

14 komentarze:

  1. Wszystko mi się bardzo podoba!
    Kolory i fason są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest naprawdę fantastyczna! będzie pasować na wiele okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie dobrane, buty to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa i piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudowne spojrzenie. Czym rozjaśniasz kąciki oczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Białym matowym cieniem z Inglota :)

      Usuń
  7. Wow! Piękna jest i buty są faktycznie niezwykłą ozdobą. Klasyka w wydaniu black&white nigdy nie wychodzi z mody. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna spódnica!
    klasyka w nowoczesnym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamieniłabym bransoletki na jedną minimalistyczną i byłoby super! A tak to bardzo mnie w oczy kolą te koraliki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram