Wyglad dnia - sukienka we wzory


Kochani Maja skończyła 4 miesiące więc postanowiłam znów aktywnie wrócić do blogowania :) Chciałam te pierwsze 4 miesiące poświęcić córce i mężowi a także sobie, bo jak pewnie niektórzy z Was wiedzą, rodzicielstwo jest dość wyczerpujące hihi :) Na szczęście Maja zaczęła niedawno sypiać w nocy po 5/6 godzin także funkcjonowanie za dnia stało się dużo, dużo łatwiejsze :) W ramach możliwości postaram się regularnie na blogu umieszczać posty a i zacznę chyba publikować także trochę innych tekstów, może o książkach, gotowaniu, pielęgnacji, podróżach. Zobaczymy co się uda wymyślić. Tymczasem dziś na pierwszy ogień idzie sukienka z Zary z wyprzedaży o przepięknym wzorze! Dosłownie jak ją zobaczyłam na wieszaku to się do niej uśmiechnęłam! Także, miłego oglądania i do usłyszenia wkrótce! Ściskam M.













Zdjęcia - Moja mama :* 

Sukienka - Zara | Marynarka - Reserved | Szpilki - Syrena, sklep Twoja Para w II Al. NMP | Pierścionki - H&M | Torebka - Michael Kors | Okulary - Centro |


22 komentarze:

  1. sukienka ma przecudowny wzór!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta sukienka. :)

    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie,że wracasz do nas, a i oczywiście wyglądasz fantastycznie:)

    Pozdrowienia dla malutkiej,mam nadzieję,że będzie się tutaj pojawiać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się martwiłam, że macierzyństwo pochłonęło Cię całkowicie. Dobrze, że wracasz do nas:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe szczerze to na prawdę trudno znaleźć czas na zdjęcia! Ale udało się zorganizować i myślę, że będzie już teraz regularna aktywność na blogu :))

      Usuń
  5. Ciekawy wzór, ale chyba bardziej niż sama sukienka podobają mi się dodatki.
    Pozdrawiam i życzę jak najwięcej przespanych nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj przecudnie wygląda ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentujesz się obłędnie! ♥♥♥ Nie mogę się napatrzeć! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana! Bardzo mi miło!! <3

      Usuń
    2. Ja również!
      Figury zazdroszczę bez dwóch zdań!
      A sukienka ślicznie na Tobie leży!

      Usuń
  8. Madziu, obłędnie wyglądasz!! Sukienka cudowna, a połączenie jej motywu z kobaltową marynarką jest doskonałe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka, marynarka idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, sukienka marzenie! Chudzinka się z Ciebie po ciąży zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka, marynarka idealnie pasuje kolorem do sukienki,super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. miło, że wróciłaś, piękny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  13. Motyw na tej sukience jest kapitalny, a w połączeniu z kobaltową marynarką sprawia, że to zestaw idealny na większą uroczystość. Ale się cieszę, że do Ciebie trafiłam. Masz świetny gust :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram