wyglad dnia - błękitna sukienka



Hej Kochani! Dzisiaj na zdjęciach absolutny hit mojej szafy czyli ta cudowna błękitna sukienka! Połączenie błękitu z ostrym różowym to oprócz biało-czarnego to obecnie moje najukochańsze połączenie. Po prostu jakoś mi te kolory wyjątkowo do siebie pasują :) Także zapraszam do oglądania i komentowania :) Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego ostatniego weekendu wakacji! Ściskam M.:*










zdjęcia - moja mama :*

Sukienka - Simple CP | Szpilki - Syrena | Torebka i pierścionki H&M | Kolczyki - prezent |

9 komentarze:

  1. Lubię takie mocne połączenie, ten zestaw to jeden z najlepszych!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka;)pasuje Ci ten kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor sukienki jest nieziemski:) a ogólne połączenie kolorów ostatnio bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look. Bardzo pasują Ci te kolory, a ich połączeni jest boskie. Torebka bardzo mi się podoba, a sukienka to już mistrzostwo. Krój i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, jak ja się cieszę, że u Ciebie tyle świeżych, ciekawych wpisów!!!!:-))) Po wakacjach na Malcie wracam do świata żywych i nadrabiam zaległości modowe i lifestylowe:-) Pozdrawiam Cię serdecznie i dizękuję za wspaniałęgo bloga. Jestem Twoją wierną fanką. W prezencie link do filmiku z fotkami z Malty - tam byłam:-) https://www.youtube.com/watch?v=iHM6MvDu6Ww Całuski!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram