Wygląd dnia - Plisy i trencz


Witajcie Kochani po dość długiej przerwie :) Dziś ostatni post z serii "z Brzuchem" jako, że Brzucha już nie ma a jest moja kochana słodka córka :) Nie zdążyłam wcześniej umieścić tych zdjęć, gdyż zrobiłyśmy je z mamą w dzień porodu hihi Jak tylko trochę ogarnę nową sytuację i wprowadzę jakiś porządek w nasze nowe życie to pewnie znów zaczną pojawiać się posty na blogu. Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami i ściskam Was mocno z naszego nowego domu przy ulicy Pieluszkowej hihi :) Buziaki M.








Zdjęcia - Moja mama :*

Płaszcz - VeroModa | Sukienka Oh lala | Bluzka - Zara | Szal - Qui | Torebka i opaska - H&M | Pierścionki - Apart | Szpilki - Syrena - sklep Twoja Para w 2 Aleji NMP |

17 komentarze:

  1. torebka i opaska dodają dużego uroku stylziacji !

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia a tak liczyłam na jakieś zdjęcie Malutkiej!

    Ogromne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś! Na pewno nadrobie zaległości wkrótce :))

      Usuń
  3. Prześliczne zdjęcia. <3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o jacie, na prawdę dałaś radę zrobić zdjęcia w dniu porodu? Pięknie wtedy wyglądałaś! Połączenie chusty i pliski boskie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu! Jak rano robilysmy to jeszcze nie wiedziałam co mnie pózniej czeka hihi ;)))

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz. Prawie w ogóle nie przytyłaś :) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, faktycznie przybyło mi tylko 9 kilo więc czułam się całą ciążę bardzo lekko i sprawnie :)

      Usuń
  6. wow, a tu zaskoczenie :) świetnie wyglądasz, teraz tylko czekać na zdjęcia malutkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Promiennie, pięknie w dzień porodu:-) Gratuluję i życzę przespanych nocy:-)

    Pozdrawiam,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się torebka ;) urocza przyszła mama! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne szpilki :)

    effect-placebo.blogspot zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna! :) nie mogę się doczekać zobaczyć malutką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana uwielbiam na ciebie patrzeć! Kwitniesz kochana
    <3
    pozdrawiam serdecznie
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale wyglądasz, pliski na sukience i torebka są świetne :) I gratuluje córci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram