wyglad dnia - koszula w krate


Tydzień temu w sobotę odbyło się kolejne spotkanie częstochowskich blogerek, na które wybrałam się z dużą przyjemnością :) To mój ostatni tydzień przez porodem, także chętnie skorzystałam z okazji by spotkać się z dziewczynami i beztrosko pogadać! Spotkanie odbyło się jak zawsze w zaprzyjaźnionej Boulangerie, która przygotowała dla nas pyszny, słodki poczęstunek. W spotkaniu wzięły udział: Kalina, Sylwia, Agnieszka, Ewa, Paulina, Ania,  Paulina,  Kasjana,  EmilkaMartaKarolina ,Maja i ZuziaEwelinaAdaZuza i Ewa. Jeśli chodzi o ubranie to postawiłam tego dnia na czerwoną koszulę, która oczywiście już się dawno nie zapina ale myślę, że nadal wygląda całkiem dobrze :)) No ale sami oceńcie :) Ściskam Was mocno M. :*










Zdjęcia - moja Mama :*

Koszula - Zara | Bluzka - Mohito | Spodnie - H&M | Naszyjnik - Diva | Szpilki - Centro | Torba - Luisa Cerano | Szal - Armani Jeans | Płaszcz - Zara | Bransoletka - Dyrberg Kern|

Zdjęcie - Paulina 

Dziękuje sponsorom za upominki!


9 komentarze:

  1. ale Was tam było!
    w koszuli wyglądasz pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula! Wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz! cieszymy się, że mimo krótkiego terminu do porodu, dotarłaś i byłaś ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ty kwitniesz! Polączenie tej szarej bluzki z białą kurtką mnie zachwyca ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jaka śliczna przyszła młoda mama! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula wow! Zapraszam do mnie - blog INNY niż wszystkie: www.lovefashionblog.com
    Czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram