Wyglad dnia - bluzka z napisem


Dziś sesja z przymrużeniem oka, taka zrobiona na pamiątkę czasu spędzonego z Brzuchem :) Koszulkę z napisem kupiłam zaraz na początku ciąży w większym rozmiarze i tak musiałam poczekać 6 miesięcy abym wreszcie mogła ją nosić hihi :) Na początku ciąży wydawało mi się, że na pewno będę dużo i szybko tyła i kupiłam parę sztuk ubrań na wyrost i akurat teraz, w 9 miesiącu, niektóre  są jak ulał :) Jeszcze parę dni mogę sobie mój słodki Tshircik ponosić :) Ściskam Was mocno i do usłyszenia :* M. 






Zdjęcia - Kris :*

Bluzka i jeansy - Happy Mum

9 komentarze:

  1. Cudne zdjęcia :) Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. super sesja kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka jest super! Przyda się i po ciąży:).

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz i rewelacyjny pomysł na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sesja a w Tobie widać radość przyszłej mamusi :)
    Będzie post pt "wyprawka i pokój maleństwa"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem myślę nad takim postem ale nie jestem pewna czy ktoś byłby zainteresowany :) Pozdrawiam i dziękuje za miłe słowa :)

      Usuń
  7. Cudownie wyglądasz! A brzuszek masz cudowny! PRzyznam, że już nie mogę się doczekać waszego maleństwa ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram