Baby shower na niebiesko


W weekend miałam tą ogromną przyjemność spotkać się z kilkoma super kobietkami z okazji przyjęcia bociankowego, które zorganizowała dla mnie moja przyjaciółka Asia. Bawiłam się fanstastycznie i dziękuje dziewczynom za przyjście i spędzenie ze mną tych cennych chwil. Rozmowom o dzieciach i facetach nie było końca, pojadłyśmy pysznych słodkości no i oczywiście zrobiłyśmy całe mnóstwo pięknych zdjęć! Asia spisała się na medal, zorganizowała parę przezabawnych konkursów, podczas których musiałyśmy zgadywać zawartość przygotowanych przez nią pieluch (wiem: FUJ!) hihi, zgadnąć obwód Brzucha a na koniec narysować portret mojej córeczki trzymając kartki na głowach! Wierzcie mi, wyszły wspaniałe arcydzieła hahah :) Będę wspominać ten dzień z uśmiechem na ustach do końca moich dni :) Dziękuje Ci Asiu za wspaniałe przyjęcie i piękne zdjęcia! Mam nadzieję, że Wam wszystkim też się spodobają :) Ściskam mocno :* M.

P.S. Został już tylko miesiąc! <3










Zdjęcia - Asia M. 

Sukienka - Mohito - kupisz tutaj | Naszyjnik - Mohito | Szpilki - Bershka |

11 komentarze:

  1. CUdnie wyglądasz! Sexy Mama bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale cudownie! Gratuluję dzieciaczka, takiej miłej, kobiecej imprezy i zazdroszczę!

      Usuń
  2. Sukienkę masz piękną! Wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie Ci w niebieskim Madziu! raz jeszcze gratulację! i czekamy na stylizacje córeczki w tych pięknych sukienczkach ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba wiesz jak się cieszę :)
    buziaki dla was dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz !
    i te balonyyyyyyyy ! :))


    Pozdrawiam,
    caaaudiaaac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz, śliczna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieco i z klasą!! Świetnie wyglądasz;*

    http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram