Wyglad dnia - szary i misz-masz



Hej Kochani :* Nie macie pojęcia jaka jestem podekscytowana gdy wchodzę do przyszłego pokoju dziecięcego i widzę śliczne łóżeczko dla Małej, które udało nam się z Krzyśkiem złożyć w tym tygodniu :) Potem zaglądam do szafy gdzie trzymam ciuszki Małej i wtedy to już w ogóle serce mi mięknie :D Dziś zaczęłam słuchać Mozarta, przeczytałam, że stymuluje to rozwój mózgu dziecka i muszę przyznać, że słucha się Go bardzo zacnie :) Miejmy nadzieje, że Małej też się podoba hihi Ściskam Wam mocno i życzę Wam mega pysznych pączków! Buziaki 











Zdjęcia - moja Mama :*

Kożuch - Oh la la \ Bluzka - Zara \ Sweter rozpinany - Mohito \ Jeansy - H&M Mum \ Naszyjnik - Zara \  Okulary i pierścionek - Centro \ Szal - Armani Jeans \ Botki - Wojas \ Torebka - Monnari \ 

21 komentarze:

  1. rewelacyjną masz kurtkę i buty! :)
    ja kiedyś uczyłam się przy klasycznej muzyce, pozwala się wyciszyć i skupić ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w szarościach, naszyjnik mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. apaszka nadaje całej stylizacji elegancji i klasy - super!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny zestawik, super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny naszyjnik! Wyglądasz kwitnąco :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, te naszyjniki to masz zawsze obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciąża Ci służy :)
    pytanie z ciekawości, widzę ,że nie farbowałąś jakiś czas włosów- to przez ciążę ? słyszałam różne opinie na temat farbowania włosów właśnie w czasie ciaży czy miesiączki ijuż nie wiem czy to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) To jest około miesięczny odrost :) Farbuje włosy regularnie co mniej więcej 5 tygodni :) Robiłam to przez całą ciąże i jestem z tych co nie wierzą by mogło by to zaszkodzić :) Czytałam owszem by unikać farb z amoniakiem i takowych nie używam :) buziaki

      Usuń
  8. Ale wspaniale wyglądasz!!!


    wielkie buziaki:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęście od Ciebie bije :))
    Pięknie wyglądasz w tej ciąży i jaka figura! wow :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. ten kożuszek jest cudowny, zazdroszczę Ci go! Śliczne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja! :) http://enjoyourfashion.blogspot.com/ <- zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz, a naszyjnik jest przepiękny :)

    pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia;)

    http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram