Wyglad dnia - paski


Hej Kochani :) Minął kolejny tydzień i dobrnęliśmy do 30-tego tygodnia ciąży! Oczekiwanie jest takie ekscytujące! Jak już wspominałam ostatnio powoli zaczynam przeglądać sklepy internetowe i stacjonarne w poszukiwaniu fajnych rzeczy dla lokatorki mojego brzucha :) Na razie zdecydowaliśmy się na łóżeczko -  jupi jej! :D Mamy też kupione trochę pięknych ubrań, głownie na dalszy okres - od 3 miesięcy w górę - wtedy będzie lato i już sobie wyobrażam jak Mała będzie słodko wyglądać w różnego rodzaju sukienkach! Podczas gdy ja teraz siedzę i piszę tego posta Mała kopie mnie rytmicznie w brzuchu a ja czuję bezmiar miłości do tej słodkiej istotki! W sumie to dobrze się składa bo dziś jest Święto Zakochanych a ja się niezmiernie cieszę, że prócz najwspanialszego i najukochańszego na świecie męża, mam w tym roku do kochania jeszcze jedną osóbkę :) I Wam wszystkim Kochani życzę byście znaleźli miłość - obojętne pod jaką postacią będzie się kryła :) Ściskam mocno M. :*








Sukienka - Simple CP | Płaszcz - Stradivarius | Szalik - Reserved | Naszyjnik - Zara | Torebka - Simple CP | Botki - deezee.pl | Pierścionki - H&M |

17 komentarze:

  1. Fajniusi brzuszek masz. W tej sukience wygląda na bardzo malutki jak na 30 tydzień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam w sobie nie jest bardzo duży ale przy okazji ta konkretna sukienka na zdjęciach go optycznie zmniejsza :)

      Usuń
  2. Piękny brzuszek! Jak zwykle elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz Madziu! czyli będzie dziewczynka, super :D dużo miłości życzę całej rodzince :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Your necklace and furry bag are both so lovely and those tights are amazing on you. Enjoyed that shot of your gorgeous legs SO much :) You are such a beauty!

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, trzymamy kciuki za pomyślne rozwiązanie! ;-) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pięknie wygladasz w tej sukience! I połączenie pasków z delikatnymi kropkami obłędne! Całość jest dokonała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz kwitnąco :) ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rozkwitasz! :) i zestaw w mojej ulubionej kolorystyce - cud, miód!

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaa ale Ty masz zgrabne nogi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram