Wyglad dnia - biala koszula


Muszę Wam przyznać, że trafiła mi się ciąża idealna - nie mam praktycznie żadnych uciążliwych dolegliwości, mam niekończące się pokłady energii i do tego mam nie za duży brzuch, dzięki czemu pozostaję aktywna i mogę się ubierać w normalnych sklepach. Ma to całkiem spore znaczenie bo po pierwsze ciążowe rzeczy są w większości koszmarnie brzydkie i bardzo drogie a po drugie większość ubrań, które zakupiłam podczas ciąży będę mogła wykorzystać w późniejszym czasie. No chyba, że nagle jakimś cudownym zrządzeniem losu baaaardzo bardzo schudnę ale bądźmy szczerzy prędzej trafię 6 w totka hahaha :) Dlatego też robiąc obecnie zakupy staram się myśleć o tym czy daną rzecz będę mogła nosić także po ciąży i stąd pojawiło się u mnie w szafie m.in. kilka rozpinanych swetrów jak ten na dzisiejszych zdjęciach. Mam nadzieję, że nadal będę mogła je nosić gdy wrócę do mojej normalnej figury :) No cóż czas pokaże :) Ściskam i pozdrawiam Was ciepło :* 













Zdjęcia - Moja mama :*

Koszula i sweter - Mohito | Spodnie - Happy Mum | Płaszcz - Zara | Botki - New Look | Szal - Armani Jeans | Okulary - Centro | Torebka - Allegro.pl | Naszyjnik i bransoletki - Bydziubeka |


20 komentarze:

  1. płaszczyk jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obok naszej Ewy jesteś kolejnym przykładem jak pięknie wyglądać w ciąży!

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula i jeansy to moi faworyci w tym wyglądzie, świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz pięknie i kwitnąco! Ciąża zdecydowanie Ci służy :) Będzie kobietka? Ja z córcią też dobrze się w ciąży czułam ;p w ostatnim miesiącu brzuszek sporo urośnie :)

    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie brzuch też rośnie ale bywają większe brzuchy co na pewno jest większym wyzwaniem dla przyszłej mamy :) Będzie córka co mnie tak cieszy, że trudno aż sobie to wyobrazić :))

      Usuń
  5. Cudna stylizacja kochana :)
    Ja również jestem aktualnie w 26 tygodniu i brzuszek mam nie za duży w sumie dopiero przytyłam 4,9 kg a moja mała waży już dobry kilogram :)
    Ciekawa jestem tej koszyli z mohito z aktualnej kolekcji?? Jeśli możesz podaj mi rozmiar jaki masz :)
    Dużo zdrówka i buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! U mnie 31 tydzień i 6 kilo na plusie :) z tego Mała 1,5kg :) Koszule kupiłam już kilka miesięcy temu więc jest na pewno z kolekcji zimowej a rozmiar musiałabym sprawdzić bo nie pamiętam :)

      Usuń
  6. Kochana, wygladasz wspaniale:* Idealnie w tym płaszczyku!! Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba plaszcz :) zycze duzo szczescia stylowej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się prezentujesz.
    Ciąża Ci służy wyglądasz idealnie <3

    Buziaczki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ten zestaw. Koszula świetna, na to idealny sweterek, super biżuteria. Ja też nie mam dużego brzuszka. I dobrze, szybko wrócimy do formy. ;) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. love your bag!

    www.larrch.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz :) A twoje buty skradły me serce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz!!! :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram