Wyglad dnia - koszula w krate


Hej Kochani :) Złapało mnie małe przeziębienie więc kuruje się wszystkimi możliwymi domowymi sposobami co wiąże się ze zjadaniem ogromnych ilości czosnku, imbiru, cytryn i miodu :) Dosłownie jestem pewna, że z tych składników składa się obecnie moja krew hihi Na szczęście czuje się coraz lepiej więc jest nadzieja, że pomagają :) Dzisiejsze zdjęcia są jeszcze sprzed opadów śniegu, kiedy było 10 stopni na plusie także niech Was nie zdziwi lekkie ubranie :) Brzuszek rośnie jak na drożdżach więc muszę się wybrać na zakupy i kupić parę nowych bluzek/swetrów na te ostatnie trzy miesiące ciąży :)  Miłego oglądania i do usłyszenia! Buziaki  M.









Kożuch - Oh la la, sklep w Galerii Jurajskiej | Koszula - Zara | Spodnie - H&M | Botki - deezee.pl | Kaszkiet i torebka - Simple CP | Czarna bransoletka - Ania Kruk dla She's a Riot | Złota bransoletka - Sklep Rubin w Częstochowie | 

13 komentarze:

  1. Super outfit! Bluzke w podobnych kolorach kupilam ostatnio w tym sklepie: http://loveitshop.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym zestawie w ogóle nie widać, że w ciąży jesteś! Dopiero ostatnie zdjęcie Cię demaskuje:).
    ZDRÓWKA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kaszkiet i idealnie skomponowana całość! Bardzo stylowy look!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do polubienia mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i tym ostatnim zdjęciem mnie rozłożyłaś, awwww <3
    Kochana nawet nie wiesz, jak mi się mordka cieszy jak Cię widzę "w tym stanie' - heheh mamuśka :*
    Stylówka jest mega, a Ty zdrowiej i dbaj o siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś żywym przykładem, jak stylowo wyglądać w ciąży!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kożuszek! W sumie to buty też wyglądają ciekawie. Ten plastik nie żółknie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je od kilku miesięcy i na razie nic nie zauważyłam!

      Usuń
  7. coraz piekniej wyglądasz! Kurtkę masz cudowną! I w tej czapce wyglądasz idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. you look so great, love the boots! xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram