Wyglad dnia - karmel i bordo


Hej Kochani :* Ciążowy brzuszek pomału rośnie i powoli przestaje się mieścić w moich nakryciach wierzchnich :) doszłam jednak do wniosku, że póki jest tak ciepło wcale nie muszę ich zapinać w całości i dzięki temu nadal mogę korzystać z uroków moich płaszczy :) Dzisiaj więc mój klasyk - karmelowy płaszcz plus bordowe dodatki :) Kapelusz zagościł w mojej szafie już rok temu ale do tej pory jakoś tak nie było okazji go założyć, czekał na ten właściwy dzień :D Szalenie podoba mi się ozdoba na jego rondzie i w sumie to chyba głównie przez ten ozdobny pasek go kupiłam :) Miłego oglądania i do usłyszenia :* Buziaki 










Płaszcz - Reserved  / Spodnie - H&M / Kapelusz - Zara / Komin - Reserved / Buty - deezee.pl / Torebka - Simple CP / 

16 komentarze:

  1. Kwitniesz, ciąża Ci słuzy! Marzę o klasycznym beżowym płaszczu, ale idełu jeszcze nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie Ci w tym kapeluszu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku pomyślałam, że torebka mi tu nie pasuje. Im dłużej patrzę, tym bardziej mi się podoba, a torebka okazuje się być taką kropką nad i.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny płaszcz, kapelusz również

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie i klasycznie, a ten szafirowy akcent bardzo ożywczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. promieniejesz kochana, płaszcz i torba są piękne :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ty pięknie wyglądasz! Kolorystyka jest stworzona dla Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hi! nice blog!!
    follow to follow?
    let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram