ubieranie choinki



Ubieranie choinki w domu moich rodziców zawsze wzbudza We mnie wyjątkowe emocje! Co roku ubieram kilka choinek, u nas w domu, w pracy, u Krzyśka mamy ale to właśnie ta u rodziców ma specjalne miejsce w moim sercu :) Każdego roku staram się dokupować do niej jakieś nowe ozdoby, choćby jedną bombkę aby co roku była jakby nowa :) Dodatkowo, dzięki ciąży wszystkie świąteczne czynności odczuwam z podwójną radością - czuję, że to będą wyjątkowe Święta! Ściskam Was mocno :* 










12 komentarze:

  1. Ta magia świąt, prezenty <33 ahh... ja dzisiaj ubieram choinkę i pewnie też pojawi się post :) Jeśli jesteś zainteresowana to wpadnij ;d Twojego bloga widzę po raz pierwszy ale nie piszę ''swietny blog'' jak inne bloggerki, ponieważ jeszcze go nie poznałam ;) Obserwuję i mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba i zaobserwujesz również ;p
    everything-you-need010.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ozdoby i choinka! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja się nie mogę doczekać ubierania mojej...choć jest zupełnie inna-totalnie eklektyczna, bo we wszystkich możliwych kolorach-bombki były zbierane przez lata i przywożone z rożnych miejsc, ale trzeba przyznać, że Twoja jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna choineczka , u mnie największe refleksje wzbudza choinka ,którą ubraliśmy u Mojego Chłopaka w pokoju :)jest taka nasza własna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka piękna ta Twoja choinka! :) Bardzo mi się podoba jej kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolory na choinkę :)

    http://gosiabaszak.blogspot.de/2013/12/blue-tartan.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie okazałe choinki :]
    Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny klimat zdjęć!!! Kochana życzymy Ci Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękna choinka! Te fioletowe bombki rewelacyjne! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram