Szczesliwego Nowego Roku!


Stary rok dobiega dziś końca, czas na szampańską zabawę! My bawimy się z przyjaciółmi na imprezie w klimacie lat 70tych także powinno być bardzo tanecznie! Moja stylizacja na dziś to czarna koronkowa sukienka i płaskie jazzówki - musi mi być wygodnie, także w tym roku obcasy idą w odstawkę :) Mam nadzieję, że i Wy dzisiaj spędzicie wieczór w wyjątkowy dla Was sposób! Ja wprost nie mogę doczekać się przyszłego roku, czekają nas wspaniałe chwile kiedy dołączy do nas nowy członek rodziny :) Także, bawcie się dziś dobrze i mam nadzieje, że w przyszłym roku spełnią Wam się wszystkie marzenia!







Sukienka - Orsay | Szpilki - deezee.pl | Bransoletka - Swarovski | Maska - Biedronka |

11 komentarze:

  1. Spełnienia tych marzeń Ci życzę, obyś również szybko wróciła do naszego blogerskiego światka, brakuje CIę na spotkaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :)
    Piękna sukienka, bardzo w moim stylu. Świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w tym nowym, 2014 roku:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! Maska jest przecudowna!!!

    http://dominikwiecekphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeslicznie w koroneczkach kochana!!
    Wszystkiego co najlepsze w roku 2014!

    z pozdrowieniami:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz w tej sukience! ;)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentujesz :)
    Pozdrawiam i życzę szczęścia w Nowym roku! :)

    http://mesaute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie wygladasz!!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tymi latami 70mi, ja swojego spędziłam również na imprezie przebieranej :) Koronkowa sukienka przepiękna! :) Szczęście i spełnienia marzeń w nowym roku :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram