Choinka inaczej i zyczenia!


Jeśli z jakiegoś powodu nie macie jeszcze w domu choinki albo bojkotujecie jej tradycyjny wygląd proponuję Wam zrobienie choinki z książek! Co prawda musicie mieć w domu ich całkiem sporą ilość ale może akurat tak jak my jesteście molami książkowymi więc taka choinka będzie po prostu do Was idealnie pasować! Mnie zrobienie mojej zajęło około półtorej godziny, najpierw musiałam przenieść książki, potem zaczęłam układać choinkę ale okazało się, że moja podstawa jest za mała. Rozebrałam to co już zrobiłam, powiększyłam podstawę i zaczęłam układać choinkę od nowa. Za drugim razem już się udało a jak skończyłam dodałam jeszcze szyszki, światełka, piórka i bombki! I oto jest moja własna piękna książkowa choinka! Jest ona dość okazała ale możecie zrobić mniejszą wersję albo np. szczupłą ale wysoką - na internecie znajdziecie mnóstwo przykładów! Obojętne jak będzie wyglądać, w końcu najważniejsza i tak jest frajda, którą mamy podczas jej tworzenia! Także naszykujcie sobie kawkę, ciasteczka, książki i życzę Wam miłej zabawy!

Ponieważ nadszedł upragniony dzień Świąt Bożego Narodzenia przesyłam w Waszą stronę pozytywne myśli i życzę dużo zdrowia, miłości i aby szczęście znalazło do Was drogę :* Ściskam Was mocno M. :* 




Choinka w świetne dziennym :) 


I po wyłączeniu świateł :) Wtedy jest najpiękniejsza!


Jeszcze raz Wesołych Świąt! M. :*

6 komentarze:

  1. Gratuluję pomysłu! :)
    Również wszystkiego, co najlepsze na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha świetny pomysł z tą choinką z książek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Za rok skopiuję! Genialna ta choinka:).

    Madziu życzę Ci na Święta (i nie tylko) wszystkiego dobrego. Czekam z niecierpliwością aż spotkamy się w już powiększonym gronie. Zdrowia dla Ciebie i Maluszka:).

    PS. Na kiedy termin?

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, super pomysł na choinkę :)
    Wesołych świąt! :)
    Gosia Baszak-Blog o modzie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram