Wyglad dnia - krata



Coraz chłodniej, coraz wietrzniej, coraz ciemniej... Mam nadzieje, że po przeczytaniu pierwszego zdania od razu poprawił Wam się nastrój hihi :)  A jak tam w sumie lubię jesień, mogę szaleć dowolnie z szalikami, kominami, rękawiczkami i czapkami! Przez lata, trochę się tego uzbierało więc teraz wreszcie mogę przeczesywać moje szuflady w poszukiwaniu fajnych połączeń:) Ściskam Was mocno :* 






Zdjęcia - moja mama :* 

Kurtka - Sh | Jeansy - lokalny sklep | Szalik - Zara dział męski | Torebka - Monnari | Rękawiczki - vintage | Buty - Wojas |

21 komentarze:

  1. Trafiłaś w mój gust w 100%. Bardzo mi się podoba. Rękawiczki i buty nadały charakteru tej stylizacji. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wygladasz;) pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna stylizacja !
    kratka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi to humoru nie poprawia ;d Ale to fakt można poszaleć z ciepłymi dodatkami :)
    Masz boską tą kurtkę i w dodatku z SH! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie lubię jesieni...kurteczke masz genialna, a rekawiczki super sie komponuja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka :) Modny wzór :D Pozdrawiam zapraszam do mnie:www.because-i-like-dots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna krata kochana!!!

    cudownie!!:* zapraszam na nowy post
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny zestaw! CHętnie bym w niego wskoczyła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja, świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Kochana wyglądasz prześwietnie <3
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny płaszczyk i rękawiczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG ! zakochałam się w płaszczu ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna stylizacja


    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny buty, a kurteczka cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie wszystko zestawiłaś:) Kurteczka śliczna a torebeczka love!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy to jakieś towarzystwo wzajemnej adoracji...mnie podobają się tylko buty

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna Stylizacja! ☺ Cudna kurteczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy blog i fajne stylizacje. Miło się go przegląda.

    Obserwuję i będę tutaj zaglądać częściej.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie i do obserwowania jeśli Ci się spodoba.
    Choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram