Wyglad dnia - kropki, paski i kurze lapki



Hej Kochani :* Dziś mix wzorów jakiego jeszcze nigdy nie było! Zaczęłam od sukienki, potem dobrałam rajstopy i plan był taki by założyć czarny płaszcz! Jednak po jego założeniu, gdy zobaczyłam się w lustrze, jakoś tak smutno było i zaczęłam przeglądać szafę w poszukiwaniu innego odzienia wierzchniego. I tak natrafiłam na płaszcz w kurze łapki, który kupiłam mniej więcej rok temu w second handzie, którego jeszcze nie miałam okazji wcześniej założyć. Więc przymierzyłam, uśmiechnęłam się do siebie i pobiegłam spotkać się z mamą :) Ściskam Was mocno :* M.

P.S. Jak podoba Wam się nowy układ bloga? :)









Płaszcz - Second hand | Sukienka - Mohito | Rajstopy - Tk Maxx | Kozaki - robione na zamówienie u lokalnego producenta mniej więcej 9 lat temu ;) | Rękawiczki - Vintage | Kołnierz - nie pamiętam :) |

24 komentarze:

  1. świetne eleganckie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie wzorów! bardzo fajny płaszcz(;

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie połączyłaś paski z kratką! Bardzo mi sie ten zestaw podoba! A Ty Moja Droga promieniejesz :) Co do układu bloga jest świetny, sama robiłaś czy to jakiś blogerowy szablon? Mam ochotę na podobny, ale nie bardzo wiem, jak się do tego zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię połączenie bieli i czerni. Ostatnio kupiłam sobie taką bluzę w tych kolorach http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2/loyal-dog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie!:)
    Płaszcz istna rewelacja, sama tej jesieni polowałam na podobny, ale koniec-końców skończyło się na zakupie 3 już czarnego płaszcza do kolekcji :)
    Bardzo mnie zaciekawiłaś tymi butami:) Pamiętasz może jaki to lokalny producent Ci je robił?:) mam ochotę na kozaki które będą idealne na mnie w łydce bo niestety większość "sklepowych gotowców" jest zwyczajnie za szeroka:( Ale niestety nie mam pojęcia gdzie mogłabym się z tym zgłosić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pomogę Ci :) To był jakiś znajomy mojej koleżanki :) Zamówiłyśmy dwie takie same pary i po prostu nam zrobił!

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz :) podoba mi się taki styl:) piękny płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kozaki to moj fawory!
    swietne polaczenie :)
    bardzo sexy

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny mix! mnie się podoba ;) ślicznie wyglądasz, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful dress and cool gloves. Those boots and tights are so amazing and sexy on you. Wow!!! Such a beauty!

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kozaki masz rewelacyjne kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe całe zestawienie, wszystko mi się podoba!! A krata na najwyższym poziomie!!! WOWOW!!

    pozdrawiam kochana,
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko mi się podoba a najbardziej płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie podoba mi się kształt noska i obcasa - jdnak zakolanówki fajnie wyglądaja do płaszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny ten płaszcz:)
    chciałam Cię zaprosić na rozdanie u mnie na blogu:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, jest pięknie :))
    &
    Chudzinka się z Ciebie zrobiła :]
    A nowy wygląd bloga, bardzo mi się podoba, ja od dłuższego czasu planuję coś u siebie zmienić, ale zdolności brak :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam motyw "pepitki" zawsze prezentuje się tak elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny miks wzorów! Jestem na tak:):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram