Wyglad dnia - koturny z pleksi


Witajcie! Dzisiejszy wpis koncentruje się na moich nowych botkach z obcasami z pleksi. Są one oczywiście inspirowane butami projektu Maisona Martina Margieli dla H&M. Niestety modelu od MMM nie udało mi się kupić (czemu kolekcje limitowane są zawsze tak daleko od mojego miasta???) więc ucieszyłam się kiedy to rok później podobny model pojawił się w sprzedaży w sklepach internetowych. O dziwo buty są bardzo wygodne, chodzi się na nich niesamowicie stabilnie, czego obawiałam się najbardziej. Wiadomo, że maratonu w nich nie przebiegniemy ale na codzienne użytkowanie są super! Ściskam Was i życzę miłego weekendu! Buziaki :* 





Zdjęcia - Moja mama :*

Płaszcz - Stradivarius | Sweter - Mohito |Jeansy - H&M | Botki - deezee.pl | Torba - Simple CP | Komin - Mohito | 

14 komentarze:

  1. Świetny look, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie ostatnio się zastanawiałam czy da się w tym chodzić ;d bo są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka, zestaw bardzo fajny, ale buty jakoś niej przypadły mi do gustu.
    pozdrawiam :))

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te koturny! Chociaż ja bym ich nie kupiła właśnie, w obawie o zabicie się na nierównym chodniku :P
    Torebka również obłędna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty sa genialne. Kolejny sezon kroluja :) bardzo fajnie dobrane dodatki

    OdpowiedzUsuń
  6. na taką pogodę, set idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz w tej odsłonie

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w butach, są meeeegaa :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że więcej spodni nie widać są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram