Wyglad dnia - zrobiona na szaro



Po długiej przerwie wracam na mojego kochanego bloga! Problemy zdrowotne ostatnio nie chciały mnie opuścić i jakoś ani nie wyglądałam ani nie czułam się na tyle dobrze by robić zdjęcia :) Wyzdrowiałam, wróciłam do formy i wracam do blogowania! :)
Dzisiaj strój na szaro, ostatnio to mój ulubiony kolor! Natomiast w tym pięknym naszyjniku mogłabym chodzić codziennie! Jeśli chodzi o buty to mój nowy zakup. Przez ostatnie dwa lata kupowałam więcej sztucznych butów, bardziej szalonych, natomiast teraz naszła mnie ochota na proste, skórzane sztyblety. Moje są z Wojasa, w ofercie jest sporo fajnych modeli. To moje pierwsze buty z tej firmy, mam nadzieje, że ich jakość okaże się wysoka, póki co mogę powiedzieć, że są bardzo wygodne! Ściskam Was mocno i do usłyszenia! Buziaki M. :*







Zdjęcia - moja mama :*

Sweter narzutka - Mohito | Sweter - Zara | Spodnie - Lokalny sklep | Naszyjnik - Zara | Buty - Wojas | Okulary - Centro |

19 komentarze:

  1. Prosto i z klasą! Naszyjnik pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię szary :) Myślę, że spodobałaby Ci się również taka bluza: http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2/so-fabulous

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluza sama w sobie fajna ale fason totalnie niedopasowany do mojej figury :) Nie chodzę w ogóle w bluzach bo wyglądam w nich fatalnie :)

      Usuń
  3. Idealny look na co dzień!!! genialne buty i świetny sweter
    ♥ ♥ ♥ ♥
    z całusami:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja :) Buciki masz mega :D
    Zapraszam na rozdanie: http://marharitta.blogspot.com/2013/10/swietujemy-urodziny-rozdanie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. prosty,ale bardzo fajny zestawik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty super, chętnie bym takie kupiła, ale teraz zbieram na skórzaną kurtkę.

    Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne botki <3
    wpadnij czasem do mnie:) www.high-heeled-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wszelkiego rodzaju szarości:) super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No w końcu jesteś :]
    Super wyglądasz, coś wychudłaś moja Droga ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny naszyjnik!!<3

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. naszyjnik jest super, butki też :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram