Wyglad dnia - w skorze pytona


Jesień nas rozpieszcza pięknym słońcem, złotymi liśćmi w parkach, cudownymi jabłkami i dorodnymi dyniami. Ja czerpię z obecnej pogody garściami, wprost nie mogę się nacieszyć słońcem! Wczoraj udało mi się z mamą wyrwać na spacer do Parku 3-go Maja pod Jasną Góra i trochę poszalałyśmy na liściach :)
Razem z nami w parku było kilka par młodych, które tez korzystały z dopisującej pogody, więc park na chwilę zamienił się  w wielkie studio fotograficzne :) A na sobie mam sweter we wzór imitujący skórę pytona z najnowszej kolekcji Monnari. Nie zaglądam do tego sklepu zbyt często ale ostatnio udało mi się tam upolować kilka fajnych rzeczy! 











Zdjęcia - moja mama :*

Sweter - Monnari | Top - Zara | Jeansy - H&M | Naszyjnik - H&M | Buty - Wojas | Komin - Reserved |

13 komentarze:

  1. Pięknie;) ostatnie zdjecie jest urocze;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz wspaniale, cudowne jesienne zdjęcia
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, sweter skradł moje serducho, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweterek :) Mysle, ze do Twojego stylu pasowalyby rowniez ciuchy z tego sklepu: http://loveitshop.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful outfit and such a lovely woman. You smile is radiant :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny outfit - podoba Mi się że dobrałaś właśnie taki kolor kominu. Fajnie kontrastuje z całością :)

    pozdrawiam feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwyca mnie dobranie naszyjnika do żakietu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszę prace dyplomową na temat blogów o modzie, pilnie poszukuję ankieterów
    http://moje-ankiety.pl/respond-52998.html
    bylabym bardzo wdzieczna jakby ktos znalazl chwilke na wypelnienie
    pozdrawiam cieplo i trzymam za was wszystkie kciuki:)

    PS. piękny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa stylizacja na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tu ładnie. :)
    Jak już napisała Barbara Posłuszna - super połączyłaś sweterek z naszyjnikiem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram