Blue end of summer



Mam tę sukienkę już chyba z półtora roku i do tej pory ani raz nie miałam jej na sobie. Ciągle mi się wydawało, że wyglądam w niej zbyt strojnie. No i pewnej słonecznej niedzieli postanowiłam się w końcu z nią zmierzyć :) Przymierzyłam do niej niezliczone liczby marynarek, kurtek, sweterków i w końcu trafiłam na tę jeansową koszulę! Dzięki niej sukienka nadawała się na codzienne wyjście i chociaż długie części tańcowały na wietrze czułam się niej komfortowo i naturalnie. Mam nadzieję, że i Wam spodoba się to połączenie :) W tym roku już pewnie nie uda mi się wyskoczyć w tak letniej sukience, także czas powiedzieć: żegnaj lato, będę tęsknić! Ściskam Was mocno :* M. 








Dress - Monashe.pl | Jeans shirt - SH | Bracelet - Solar | Heels - sequinshoes.pl | Glasses - Centro |

23 komentarze:

  1. Bardzo fajnie to wykominowalas:) Sukienka wyglada z ta koszula stylowo i bardzo ciekawie. Poza tym ma swietny kolor!
    Pozdrawiam. ANka
    http://wposzukiwaniuzaginionegostylu.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! świetna sukienka ;)

    pozdrawiam;)

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :)


    zapraszam do siebie : http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/09/femme-douce.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka! I fason i kolor - SUPER.
    Fajnie ją zestawiłaś i "pozbawiłaś" strojnego stylu. Bardzo mi się podoba. :))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kobalt <3 piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobną spódnicę :) Pięknie sie prezentuje na wietrze

    OdpowiedzUsuń
  7. A tam. Żadna sukienka nie jest zbyt strojna na co dzień. Poza tym ta wygląda bardzo ciekawie w tym połączeniu. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, ślicznie wyglądasz w tej spódnicy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor ma ta sukienka. Ja bym jej nie przykrywała koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elementy dżinsowe zawsze się sprawdzają ! :)

    http://oh-and-ah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta spódniczka świetnie wygląda z tymi butami :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jest ta sukienka :) buty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie to zestawilas, szpileczki sa swietne :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny blog !
    http://lans8380.blogspot.com/ zapraszam do mnie, kazdy komentarz i obserwowanie, bedzie odwzajemnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :) trafiłam przypadkiem. Bardzo fajna stylizacja w modnym kolorku tej jesieni :) dodaje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie podoba mi się ta stylizacja
    http://liamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka, buty, dodatki - genialne! Tylko ta bluzeczka średnio mi tu pasuje, ale rozumiem, że chciałaś zrobić bardziej casualowy charakter... Hm, może gdyby pokombinować z jakąś rockową kamizelką? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Więc tak : bardzo podobają mi się buty ( sama mam takie tylko pomarańczowe , są genialne ) Sukienka ma piękny krój i kolor , pomysł na połącznie jej z koszulą jeansową był fajny i nietuzinkowy aczkolwiek ta , którą wybrałaś mi nie pasuje. Ma niepotrzebne napisy , mimo iż to tylko detal , niestety bardzo psuje całość . Okulary zamieniłabym na okrągłe. Pierwsze zdjęcie jest najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna spodniczka i piekne buty jednak polączenie butow, tej spodniczki i koszuli jeansowej slabo sie komponuje :( pozdrawiam i zycze powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram