Pyjama party



Trend piżamowy jest dość kontrowersyjny i ludzie raczej wyśmiewają się z gwiazd chodzących w ubraniach robionych na podobieństwo piżam. Ja też, w większości przypadków. Jednak gdy przymierzyłam te spodnie nie mogłam już ich odwiesić! Masz ci los też będę chodzić w piżamie!
W naszej Zarze tych spodni ala' piżama została pełna rozmiarówka i muszę przyznać, że bardzo mnie to cieszy! Po pierwsze mogłam je dzięki temu spokojnie kupić na przecenie a po drugie jest małe prawdopodobieństwo, że spotkam kogoś w takich samych  :) Mnie się moja piżamka bardzo podoba, ma delikatny mini-lampasik i do tego są to spodnie super cienkie i delikatne więc mogę w nich chodzić nawet w obecne upały :) Ściskam Was mocno M :*












Photos by my mum :*

Pants - Zara | Top - Awanti | Heels & Glasses - Reserved | Purse - Vintage |

24 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! Buty są cudne!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. bardzo podoba mi się Twój styl i twoje stylizacje.
    Zdjęcia masz bardzo cudowne.

    Uwielbiam <3

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za zdjęcia od jakiegoś czasu odpowiada moja wspaniała mama :) Zawsze coś tam razem ładnego wymodzimy :)

      Usuń
  3. jak się doda do tych spodni fajne dodatki i dobierze górę oraz buty, wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna koszula, buty i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Portasy zacne ;] Nie pogardziłabym ;D
    Tak, jak okularami i butami <3 Super :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przaśnie.Czyżby brakowało pomysłów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dziękuje za opinię :) Przaśnie to jest dokładnie to w co celowałam ;)

      Usuń
  7. Masz rewelacyjne okulary <3 Koszulka ma fajną ilustracje i piękne detale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się trend piżamowy podoba ;) świetne spodnie znalazłaś w tym klimacie :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest glam kopertówka. Oglądałam Twoje stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać :)
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń
  10. masz boskie bucki! Świetnie wyglądasz w tych okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Okulary i buty są super! ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć. Jaki masz rozmiar tych spodni? Chciałam je zamówić, ale nie bardzo wiem jaki rozmiar, a figure mam podobną do Ciebie:)
    asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 99% rozmiar L, ale sprawdzę w domu i potwierdzę Ci popołudniu :)

      Usuń
  13. Świetny zestaw, genialnie wyglądasz w tych spodniach!
    Piękne buty <333

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, dawno już u ciebie nie byłam a stylizacje coraz fajniejsze! Super, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram