No title


 
Zamieściłam zdjęcia i gapię się od kilku minut w monitor zastanawiając się co napisać. Poważanie nie mam żadnego pomysłu :/  Pamiętam, że jak ubierałam się tego dnia, gdy robiłyśmy zdjęcia, totalnie nic mi nie pasowało do naszyjnika! Bluzkę zmieniłam chyba z 10 razy i w końcu postanowiłam wybrać prosty t-shirt bo każda inna opcja odrzucała mnie od lustra. W naszyjniku zakochałam się od razu po zobaczeniu go w sklepie i uważam, że jest istnym cudeńkiem! Jednak za każdym razem gdy próbuję go do czegoś założyć, to nie wiedzieć czemu, w zestawieniu z ubraniami mi się on nie podoba :) Będę próbować dalej znaleźć dla niego idealne tło abym mogła się nim w pełni nacieszyć :) Za to jestem bardzo zadowolona, że na poprzedniej wyprzedaży kupiłam marynarkę, którą właśnie mam na sobie na zdjęciach. Kratka to jeden z wiodących trendów na nadchodzący sezon, więc na jesień będzie się nadawała idealnie! Ściskam Was mocno :* M. 

P.S. Post nie ma tytułu bo nic nie mogłam wymyślić hihi :) 







Blazer - Zara | Tshirt - Reserved | Pants - H&M | Necklace - Zara | Heels - deezee.pl | Rings - H&M |

17 komentarze:

  1. Świetnie go skomponowałaś!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik jest piękny <3 dobry wybór, przy prostym t-shircie gra pierwsze skrzypce ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja zestaw na co dzień Kochana,świetne buty:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny naszyjnik! <3
    U mnie nowy, szokujący post. W wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny naszyjnik!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjniki ♥♥♥Obserwujemy ? Jeżeli tak do daj znać na moim blogu :**

    camille-and-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten naszyjnik, ale chyba też miałabym problem, by go zestawić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądałaś, naszyjnik boski! :))

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka super, a do niej i naszjnika pasowałby prosty top. Sorry, ale buty badziewne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny żakiet i spodenki kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze! Ja jako typowa sroczka od razu bym go kupiła. Przez moje zamiłowanie do świecidełek mam już kilka takich naszyjników.I też wiele z nich leży bo mi jakoś nie pasują do niczego. Ale są piękne i czasem je wyciągam i na nie patrzę! Chore co?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram