Metaliczny manikiur Ciate



Niedawno w Sephorze kupiłam zestaw do zrobienia metalicznego manikiuru firmy Ciate. Firma ta jest chyba głownie znana z lakierów do paznokci z drobnymi kuleczkami wyglądającymi jak kawior. Zestaw w regularnej cenie kosztuje 89zł natomiast na wyprzedaży kosztował 35zł co jest  moim zdaniem adekwatną ceną dla takiego cudeńka :)
W skład zestawu wchodzi lakier baza koloru szarego, klej do folii, bardzo dużo kolorowych metalicznych folijek i plastikowe kółeczko do wypróbowywania różnych opcji kolorystycznych. Zrobienie wszystkich paznokci zajmuje ok pół godziny i w sumie jest łatwe ale troszkę trzeba się pobawić z klejeniem folijek. Efekt jest olśniewający aczkolwiek krótkotrwały. Następnego dnia po aplikacji wzór powoli zaczyna się ścierać i po jakiś 4 dniach prawie nic nie zostaje. Jest to zdecydowanie opcja na "wielkie wyjście" lub po prostu dla cierpliwych ludzi :)  W cenie 35zł jest to zdecydowanie fajny zakup, wszyscy wkoło zachwycali się moimi paznokciami więc efekt "WOW" został osiągnięty! Ściskam Was mocno :* M. 



Jak zrobić taki manikiur?

1. Nakładamy dwie warstwy szarej bazy i czekamy do całkowitego wyschnięcia. 
2. Nakładamy cieniutką warstwę kleju, czekamy chwilkę i następnie po kolei dokładamy folijki takiego koloru jaki nam pasuje, czekamy chwilkę i odrywamy. Powtarzamy czynność tyle razy, aż osiągniemy wzór jaki nam się podoba :)
3. Powtarzamy czynność na wszystkich paznokciach :) 
4. Po skończeniu pociągnęłam paznokcie jedną warstwą bezbarwnego , utrwalającego lakieru do paznokci. Myślę, że gdybym pociągnęła dwoma warstwami wzór utrzymał by się dłużej. Następnym razem na pewno tak zrobię :) 
5. Oczyszczamy zmywaczem ubrudzone skórki i wmasowujemy oliwkę by odżywić skórki i gotowe! 

Jak dla mnie zdjęcia nie oddają uroku tego manikiuru, na żywo metaliczny połysk jest o wiele piękniejszy! Po ilości materiałów, które mi zostały myślę, że będzie można wykonać mniej więcej 10 manikiurów przy pomocy jednego zestawu. Ja planuję wykonać jeszcze chociaż jeden, gdzie każdy paznokieć będzie tylko jednego koloru :) 

Poniżej efekty :) Buziak Megan :* 







9 komentarze:

  1. Świetny zestaw!!! Dlaczego ja nie widziałam tam takiego cudeńka :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł Kochana. Bardzo fajny post i blog:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, nowoczesne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie to wygląda!! :) Bardzo mi się podoba :) No ale tak, czasochłonne :P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to wygląda :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram