girls best


Jak idę na zakupy to nigdy nie wiem jaki rodzaj ubrań powinnam kupić. Patrząc na moja pełną figurę klepsydry powinnam kupować ubrania "przy ciele" bo wtedy widać moją talię i optycznie wyszczuplam sylwetkę. Jednak nie zawsze dobrze się czuje w takich obraniach bo one jednak eksponują także mankamenty figury. Dlatego też, często mam ochotę ubrać luźny t-shirt czy prostą w kroju sukienkę, które zakryją to i owo ale wiem, że wyglądam w nich na większą niż jestem w rzeczywistości.  Z moich obserwacji wynika, że mnóstwo osób ma taki sam problem. No i co my biedne kobiety mamy począć? I tak źle i tak niedobrze hihi :) Jest jeszcze jedna kwestia, w obcisłych ubraniach często mam wrażenie, że wyglądam seksownie - za seksownie, co, wierzcie mi, na co dzień wcale nie jest moim priorytetem. Pozostaje szukanie ubrań idealnych, po prostu takich w których dobrze się czujemy, a figurą niech się martwią inni :) Dziś luźne ciuchy poszły w odstawkę i czaruję wszystkich wkoło obcisłą sukienką, (zwłaszcza panów robotników, którzy towarzyszyli mnie i mamie podczas tej sesji ) która mam nadzieję podkreśla to co a w mojej figurze najpiękniejsze :) Buziaki M.:* 

Hi guys! Today a little sexy dress from River Island :) hugs M. :* 









Photos by my mum :*

Dress - RI | Bag - Simple CP | Heels - Reserved | Rings - H&M | Glasses - Centro |

13 komentarze:

  1. Olśniewająco wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest piękna i i dodatki fajnie dobrane!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta chabrowa torebka świetnie wygląda w połączeniu z bielą i czernią! bomba! :D

    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dumałam czy kupić te buty i w końcu sobie darowałam. Zaczynam żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega dobrze Ci w tej sukience. Wszystko bardzo fajne. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetnie wygldasz!
    Pozdrawiam!

    http://all95day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie

    Zapraszam do mnie, dopiero startuje a aktualnie jest poszukiwana blogerka modowa do stałej współpracy.

    Jak możesz dodaj do obserwujących

    Y O L O - You Only Live Once

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyprzedaż szafy! Polecam! http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=10510805

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta sukienka, ale przede wszystkim to Ty wyglądasz w niej zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądasz w tej sukience! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja <3

    A bucikach się zakochałam.
    Wszystko idealnie ze sobą pasuje <3

    Buziaki Sylvia ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram