white flowers


Kiedy kupiłam te spodnie, byłam nimi totalnie zauroczona a potem niestety czar prysł, sama nie wiem czemu :) Po kilku tygodniach wiszenia w szafie, znów do mnie przemówił ich urok i w sobotę szczęśliwie w nich pomykałam po mieście :)
Często tak mam z rzeczami, że mają one swoje okresy kiedy szalenie mi się podobają, a potem wiszą tygodniami czy miesiącami w szafie, czekając na moje względy. Też tak macie? Pewnie tak, nie możliwe bym była w tej kwestii wyjątkiem :) Czasem oczywiście, nie udaje mi się odnaleźć miłości do konkretnej rzeczy na stałe i wtedy jestem przeszczęśliwa, gdy uda mi się ją sprzedać komuś kto ją właściwie doceni :) Coś tak podejrzewam, że tak właśnie będzie z tymi spodniami, no ale czas pokarze :) Miłego poniedziałku Kochani :* Ściskam Was M.  









photos by my mum :*

Pants - Zara | Top - H&M | Cape - Qui | Block heels - Reserved | Glasses - Centro | Bracelet - Bydziubeka  | Ring - Aldo |


18 komentarze:

  1. świetny zestaw! buty są cudne!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie są mistrzowskie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie są super, choć są dość trudne do ugryzienia:).
    I buty ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne spodnie! Ale masz piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, genialne są te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spodnie to inwestycja na dlugie lata. Swietne sandalki, dodaly szyku

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wymiatasz! :] Najlepiej <3
    A porcięta chętnie widziałabym w swojej szafie ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz boskie spodnie, cudo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja!!! :))

    Dodajemy Twojego bloga do obserwowanych..

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie są świetne! Tak samo jak buty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda ten kwiat na spodniach-jakby zakwitał prosto z buta :-);warto też wyróżnić i podkreślić urok wykończenia bluzeczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram