The blues



Dziś mam na sobie moje łupy wyprzedażowe z Cubusa a mianowicie spodnie ala' dresowe i marynarkę. Marynarka to tak zwana miłość od pierwszego wejrzenia, po prostu wystarczy spojrzeć na ten piękny wzór i kolor! A Wam jak idą wyprzedażowe łowy? Buziaki M. 

P.S. Zwróćcie proszę uwagę na moją piękną filcową torebkę! Taką i wiele innych toreb możecie zamówić u bardzo zdolnej Kasi Golisz :) Zachęcam do odwiedzenia Jej FP! 


Hi guys :* Today some new stuff from sales shopping in Cubus store :) Kisses :*








Pants, jacket - Cubus, | Bag - Katarzyna Golisz https://www.facebook.com/kmBaggies | Top - Simple CP | Heels - Sequinshoes.pl | Glasses - Lacoste


17 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. A mi torba i sandałki- idealne!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. pięknie,chociaż koszulkę bym zmieniła na czerń/biel, torebka+buty+marynarka to fajne akcenty kolorystyczne.

    ile zpałaciłaś za marynarkę na wyprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dam sobie ręki uciąć ale wydaje mi się, że 129zł :)

      Usuń
  3. Marynarka jest super! Chyba nawet ją oglądałam, ale nie nadawała się na moje szerokie bary:).

    Pięknie Magdo wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna marynarka!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wszystko ze soba polaczylas!!! :)
    piekne, energetyzujace kolory!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestawienie kolorów :) śliczna torba i marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobalt super<3
    Świetny look :)
    Ja pragnę Cię zaprosić do siebie na konkurs,
    można zgarnąć letnie ciuszki,wygrywa kilka osób ^^
    Więcej info tutaj: holdmelikeapillow.blogspot.com

    ♡ Buziaki,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny look :) najbardziej podobają mi się buty

    http://wcaleniejestemslodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta marynarka jest niesamowita. Kolory, wzór po prostu piękna :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wyglądasz Kochana :)) Ograbiłabym Cię z tych cudeniek ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają te spodnie no i całość też :)
    dziś wybieram się do Cubusa może jeszcze je zastane .
    Pozdrawiam Ania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram