Szminki Lasting Finish by Kate Moss



Moim najnowszym odkryciem, jeśli chodzi o szminki jest linia Lasting Finish by Kate Moss. Mam dwie szminki z tej serii, czerwoną i różową i są one tak niesamowicie mocno napigmentowane, że potrzebuję parę minut po ich nałożeniu, żeby oswoić się z ich ostrością!
Po starannym nałożeniu na usta, trzymają się do 4 godzin, ale trzeba się czasem przejrzeć w lustrze, zwłaszcza jeśli coś pijemy czy jemy! Szminki naturalnie ścierają się od środka i zdarza mi się, że nagle spojrzę w lustro i wyglądam dość zabawnie ponieważ, na ustach pozostaje mi tylko zewnętrzna warstwa i wyglądam jakbym się pomalowała kredką i zapomniała wypełnić usta :) Producent pisze o szmince, że jej odcienie zostały wzbogacone czarnymi diamentami a dzięki tej unikalnej formule odbijającej światło, kolor nabrał intensywnej głębi. Skoro tak piszą to pewnie właśnie tak jest bo szminka na ustach wygląda rewelacyjnie! Więcej o tej serii i o dostępnych odcieniach możecie przeczytać tytaj.

Koszt szminki to ok. 20zł :) 

Właśnie doczytałam, że wyszła kolejna seria szminek sygnowana imieniem Kate,  tym razem w matowych odcieniach - Lasting Finish Matte by Kate Moss. Tutaj znajdziecie informacje o tej serii. 





15 komentarze:

  1. Super post! Zwróciłam uwagę już na te szminki ale nie byłam pewna czy się na nie skusić. Chyba mnie przekonałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona zabija kolorem ;)
    Ja mam róż o numerku 16 i bardzo go lubię, zwłaszcza, że daje łądny efekt delikatnie wklepany w usta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolory, trzeba wypróbować na "własnej skórze" ;D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory :) ja jednak na ustach wolę jasne róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam póki co trzy takie szminki. Czerwoną tę co Ty, jasno różową i ciemno koralową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta różowa wygląda zachęcająco! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam różową,uwielbiam ją <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubóstwiam te szminki! żadna tak dobrze u mnie się nie sprawdza jak ta od Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na spotkanie blogerek :)
    http://marharitta.blogspot.com/2013/07/spotkanie-blogerek-w-czestochowie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam trzy i wszystkie uwielbiam :) Pięknie pachną, długo się utrzymują, nie wysuszają ;) No genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Those two colours look really beautiful.
    "Beauty, to me, is about being comfortable in your own skin.
    That, or a kick-ass red lipstick."

    Ture words there! All the best,

    Jana & Vanessa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram