Saints Częstochowa




Hej Kochani :) Dzisiaj mam dla Was pierwszą fotorelację ze spotkania z częstochowską drużyną  futbolu amerykańskiego Saints Częstochowa! Naszym fotografem była Kasia Ledwoń i zdjęć zrobiła tyle, że musiałam je podzielić w miarę tematycznie :) Ogólnie zabawa była przednia, zawodnicy silni i przystojni a dziewczyny piękne, więc zdjęcia po prostu musiały wyjść genialnie! Ściskam Was mocno :* M.
Zdecydowanie zachęcam Was do chodzenia na mecze naszej częstochowskiej drużyny!

Poniżej blogi dziewczyn :)
Paulina (Moda i takie tam), Agnieszka (Gneshka), Ewa (Viosna000), Marta (Marcherryfashion), Ada (Apparel-hunter) i Ewelina (Inka2504) 

Buziaki :* M.













Dress - NN | Jacket - KMX | Heels - Bershka | Bracelet - bought on holidays |

15 komentarze:

  1. świetna sesja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł na zdjęcia !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie a jak kolorowo!! :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na sesję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie, piękne masz foteczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo nie! Dlaczego nas tam nie ma? Ślicznie wygladałyście! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł ,takie spotkanie :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam problem, które zdjecia wybrać, bo wszystkie są super:). Czekam na kolejną odsłonę u Ciebie:). I na kolejne spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteście fantastyczne! :))
    Ostatnie trzy foty-mistrz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pięknie wyglądasz w tym kasku! Piękne zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszłaś najlepiej, genialne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna sesja!

    zapraszam na http://leahsdiamonds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, jesteś z Częstochowy? Ja z okolic.. A Kasia (fotograf) słyszałam o niej i wiem, że mieszka kilka kilometrów ode mnie :) ale zbieg okoliczności.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram